Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vanzarile Carrefour in Romania au trecut pragul de 1 miliard de euro la jumatatea anului


Vanzarile Carrefour in Romania au trecut pragul de 1 miliard de euro la jumatatea anului
de la 31 Iul. 2019
Vanzarile Carrefour in Romania au trecut pragul de 1 miliard de euro la jumatatea anului
Tags: carrefourvanzariromaniaretailhypermarket

Romania continua sa fie una dintre cele mai importante piete europene pentru retailerul francez Carrefour, operatorul raportand vanzari de peste 1 miliard de euro dupa primele sase luni ale anului. Carrefour este operatorul celui mai mare lant de hypermarket-uri pe plan european, fiind totodata si al doilea cel mai important nume din domeniu la nivel global. Evolutia francezilor de la Carrefour pe piata romaneasca este spectaculoasa, cifrele obtinute in ultimii ani stand drept dovada in acest sens. Facand o comparatie cu prima jumatate a anului trecut, vanzarile din primele sase luni ale lui 2019 au crescut cu 3.6 procente.

Concret, francezii de la Carrefour au obtinut in primul semestru din acest an vanzari pe piata locala in valoare de 1.05 miliarde de euro, cu TVA inclus. Dupa primele sase luni ale anului trecut, cei de la Carrefour inregistrasera vanzari in valoare de doar 993 de milioane de euro. Rezultatele bune din prima parte a anului curent vin dupa niste rezultate si mai bune inregistrate in 2018. Vanzarile totale ale grupului francez pe piata romaneasca ajunsesera la finalul anului trecut la 2.13 miliarde de euro. Ritmul de crestere al vanzarilor celor de la Carrefour pe piata romaneasca a fost spectaculos in 2018, singura tara care reusise sa devanseze Romania la finalul anului trecut fiind Argentina. 

Toate aceste cifre bune inregistrate de cei de la Carrefour vin dupa ce francezii au facut cateva investitii considerabile in incercarea lor de a se extinde pe piata romaneasca. Astfel, in 2018, grupul francez a finalizat nu mai putin de 34 de proiecte de expansiune, dintre care doua hypermarket-uri in provincie si alte patru magazine cash&carry. La ora actuala, francezii de la Carrefour se pot lauda cu o retea formata din aproximativ 360 de magazine in tara noastra, ceea ce nu este deloc putin! 

Romania se mentine in fata Poloniei 

Vanzarile grupului francez de retail de pe piata din tara noastra  le-au depasit la finalul anului trecut pe cele din Polonia. Aceasta reusita este extrem de importanta in contextul in care cei de la Carrefour au in Polonia un numar aproape triplu de magazine. Astfel, Romania devenise la finalul anului trecut cea de-a cincea cea mai mare piata europeana pentru Carrefour in functie de rezultatele anuale. 

Dupa primele sase luni ale acestui an, Romania se mentine in fata Poloniei in functie de vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului. Reusita este, din nou, extrem de importanta, in contextul in care in care dinamica de crestere de pe piata poloneza s-a dovedit a fi mult mai alerta, vanzarile majorandu-se cu 4.4 procente, pana la aproximativ 1.3 miliarde de euro. 

Daca ne referim exclusiv la trimestrul al doilea din acest an, vom observa ca francezii au inregistrat vanzari in valoare de 549 de milioane de euro pe piata din tara noastra, in crestere cu 3.8 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. In acelasi timp, vanzarile de pe piata poloneza au crescut cu 5.7%, pana la 534 de milioane de euro. 

Vanzarile la nivel global au crescut 

La nivel global, vanzarile grupului francez au ajuns dupa primele sase luni ale anului la o valoare de 38.8 miliarde de euro, in crestere cu 3.5%. Este important de mentionat ca cei de la Carrefour au in intreaga lume o retea formata din 11.969 de magazine. Dintre acestea, nu mai putin de 1.178 sunt hypermarket-uri! 

 

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016