Concret, francezii de la Carrefour au obtinut in primul semestru din acest an vanzari pe piata locala in valoare de 1.05 miliarde de euro, cu TVA inclus. Dupa primele sase luni ale anului trecut, cei de la Carrefour inregistrasera vanzari in valoare de doar 993 de milioane de euro. Rezultatele bune din prima parte a anului curent vin dupa niste rezultate si mai bune inregistrate in 2018. Vanzarile totale ale grupului francez pe piata romaneasca ajunsesera la finalul anului trecut la 2.13 miliarde de euro. Ritmul de crestere al vanzarilor celor de la Carrefour pe piata romaneasca a fost spectaculos in 2018, singura tara care reusise sa devanseze Romania la finalul anului trecut fiind Argentina.
Toate aceste cifre bune inregistrate de cei de la Carrefour vin dupa ce francezii au facut cateva investitii considerabile in incercarea lor de a se extinde pe piata romaneasca. Astfel, in 2018, grupul francez a finalizat nu mai putin de 34 de proiecte de expansiune, dintre care doua hypermarket-uri in provincie si alte patru magazine cash&carry. La ora actuala, francezii de la Carrefour se pot lauda cu o retea formata din aproximativ 360 de magazine in tara noastra, ceea ce nu este deloc putin!
Vanzarile grupului francez de retail de pe piata din tara noastra le-au depasit la finalul anului trecut pe cele din Polonia. Aceasta reusita este extrem de importanta in contextul in care cei de la Carrefour au in Polonia un numar aproape triplu de magazine. Astfel, Romania devenise la finalul anului trecut cea de-a cincea cea mai mare piata europeana pentru Carrefour in functie de rezultatele anuale.
Dupa primele sase luni ale acestui an, Romania se mentine in fata Poloniei in functie de vanzarile inregistrate in prima jumatate a anului. Reusita este, din nou, extrem de importanta, in contextul in care in care dinamica de crestere de pe piata poloneza s-a dovedit a fi mult mai alerta, vanzarile majorandu-se cu 4.4 procente, pana la aproximativ 1.3 miliarde de euro.
Daca ne referim exclusiv la trimestrul al doilea din acest an, vom observa ca francezii au inregistrat vanzari in valoare de 549 de milioane de euro pe piata din tara noastra, in crestere cu 3.8 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent. In acelasi timp, vanzarile de pe piata poloneza au crescut cu 5.7%, pana la 534 de milioane de euro.
La nivel global, vanzarile grupului francez au ajuns dupa primele sase luni ale anului la o valoare de 38.8 miliarde de euro, in crestere cu 3.5%. Este important de mentionat ca cei de la Carrefour au in intreaga lume o retea formata din 11.969 de magazine. Dintre acestea, nu mai putin de 1.178 sunt hypermarket-uri!
Ultimele NOUTATI
Motive mai putin evidente pentru care instanta de judecata poate anula o concediere disciplinara
1 Mai muncitoresc: De la mitinguri fortate la gratare clandestine - cum se sarbatorea Ziua Muncii in vechiul regim
Chinezii au planuri incredibile! Incep rapid sa construiasca 10 noi reactoare nucleare, investitie de 27 de miliarde de dolari
Program national de formare IT: 1.500 de locuri gratuite pentru romani in 2025
Partenerii nostri
Evolutia conceptului de brand de angajator - diferente si alte tipuri de branding
[MODEL] Instalator ventilare si aer conditionat - cod COR 712606
Vouchere de vacanta 2025: conditii acordare si tratament fiscal
Falsul in declaratii: Ce spune legea si cum te poate afecta
Ghidul alegatorului din strainatate pentru Alegerile Prezidentiale 2025
Actul constitutiv in Romania: Cum se redacteaza si se depune corect
Te-ar putea interesa si