Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Femei in Afaceri continua seria de intalniri de Business Networking din cadrul proiectului "Meet the WOMAN!"


Femei in Afaceri continua seria de intalniri de Business Networking din cadrul proiectului Meet the WOMAN!
de la 20 Feb. 2012
Femei in Afaceri continua seria de intalniri de Business Networking din cadrul proiectului "Meet the WOMAN!"
Tags: femei in afaceriafacerimeet the womandonna medical center

Cel mai longeviv proiect al asociatiei Femei in Afaceri (FIA), Meet the WOMAN!, se adreseaza tuturor femeilor care sunt la inceput de drum, detin un business sau sunt specialiste intr-un domeniu. In cadrul intanirilor sunt puse la dispozitia participantelor teme de actualitate, competentele femeilor care au o experienta semnificativa intr-un domeniu, networking prietenos si idei bune de afaceri.

FIA propune o noua serie de 5 intalniri de business, cu o frecventa lunara. Fiecare intalnire va beneficia de prezenta unei invitate care va dezvolta o tema de business.
 
Durata unei intalniri este de 2 ore, incepand cu ora 18:30, iar locatia in care se desfasoara intalnirile este Capital Plaza Hotel.
 
CALENDARUL INTALNIRILOR:
 
• Marti, 28 februarie 2012, ora 18:30 – Invitata: DR. ELENA CLAUDIA TEODORESCU, 
General Manager Donna Medical Center.Tema: Management feminin si servicii dedicate femeilor
 
• Marti, 27 martie 2012, ora 18:30 – Invitata: RALUCA ANTON, Corporate Sales Manager 
World Class Romania.Tema: Formula succesului in vanzari
 
•  Marti, 24 aprilie 2012, ora 18:30 – Invitata: MARIA GRAPINI,  Presedinte Pasmatex Grup
Tema: Despre performanta in business
 
• Marti, 29 mai 2012, ora 18:30 – Invitata: IRINA MARKOVITS, Style Consultant Image Matters
Tema: Tinuta si atitudine in afaceri
 
• Marti, 26 iunie 2012, ora 18:30 – Invitata: NICOLETA TALPES, Fondator Charitygift.ro & Media Image Factory. Tema: Efectele comunicarii online
 
La fiecare intalnire, participantele isi prezinta jobul sau businessul, iar invitata sustine tema anuntata si initiaza un dialog cu audienta. Seara se incheie cu o sesiune de networking valoros, in care se fac schimburi de informatii, carti de vizita si se stabilesc deja premisele viitoarelor colaborari.
 
La prima intalnire, cea de marti, 28 februarie 2012, ora 18:30, o vom cunoaste pe dna doctor Elena Claudia Teodorescu, medic primar radiologie si imagistica medicala, Doctor in stiinte medicale. Domnia sa are competente in: ecografie, imagistica sanului, management sanitar si o experienta de 20 ani in domeniul imagisticii medicale. Pasiunea sa a fost imagistica medicala specifica femeilor: la inceput imagistica ginecologica si obstetricala, iar ulterior imagistica sanului, in anul 2008 obtinand si un doctorat in acest ultim domeniu. Experienta sa este dublata de participarea la nenumarate cursuri, congrese si traininguri, cu precadere in SUA, Italia, Franta si Germania. In anul 2011 a fondat clinica Donna Medical Center, dedicata sanatatii femeilor. Aici a imbinat pasiunea pentru medicina si design interior cu experienta manageriala anterioara (sef de sectie imagística medicala), reusind sa creeze o clinica cu o ambianta deosebit de calda, feminina si profesionala. Se considera un om norocos pentru ca are posibilitatea sa faca ceea ce ii place cel mai mult: medicina si manageriat, chiar daca aceasta inseamna foarte multa munca.
 
Accesul la o intalnire presupune o confirmare la adresa de e-mail: contact@femei-in-faceri.ro si un cost de 80 de lei.
 
Partenerii evenimentului sunt Capital Plaza Hotel, Kapitolium Rent a Car, Concept24,  Nomenius, En Rose si Xelindra, iar partenerii media Businesslive.ro, Amelie.ro, Manager.ro, Deluxe-lifestyle.ro si Avocatnet.ro
 
Asociatia Femei in Afaceri a fost infiintata in 2009 de catre Alice Botnarenco. Ideea de a crea o comunitate de femei in afaceri a aparut ca urmare a dorintei de a impartasi din experienta acumulata in timp si de a pune in legatura femei preocupate sa-si dezvolte viata profesionala. Femei in Afaceri ofera oportunitati de business, potentiali clienti, colaboratori sau parteneri de afaceri intr-un mediu organizat.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016