Gandeste ca un leader! Cum sa iti motivezi angajatii si sa ajuti la cresterea productivitatii lor?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gandeste ca un leader! Cum sa iti motivezi angajatii si sa ajuti la cresterea productivitatii lor? Gandeste ca un leader! Cum sa iti motivezi angajatii si sa ajuti la cresterea productivitatii lor?
de Redactia Manager la 25 Mai. 2016
Urmareste-ne pe Google News
leadershipproductivitatebusinessworkshop

In perioada 11-12 iunie 2016 la sediul UniCredit Bank din Bucuresti are loc eveniment Think Leadership aflat anul acesta la cea de-a V-a editie. Think Leadership isi propune sa faciliteze interactiunea dintre profesionistii care cred in invatarea continua si companii de top care se remarca prin actiunile pe care le intreprind, atat la nivel intern, cat si extern. Evenimentul va avea ca tema principala conceptul de "Gamification" care are ca scop folosirea elementelor si a regulilor de joc in contexte de business. Conceptul de Gamification este din ce in ce mai raspandit in randul companiilor pentru ca ajuta la motivarea angajatilor si cresterea productivitatii lor.

Think Leadership se adreseaza profesionistilor cu 4-7 ani experienta in vanzari, marketing, finante, logistica si IT. Evenimentul va reuni la sediul UniCredit Bank, Bd., Expozitiei, nr. 1F din Bucuresti 120 de profesionisti, iar cei interesati se pot inscrie gratuit pana pe 7 iunie pe www.hipo.ro/thinkleadership. In urma inscrierilor va exista o etapa de selectie prin intermediul careia consultantii nostri in recrutare vor evalua profilul candidatilor, backgroundul lor profesional, experienta, dar si motivatia si interesul pentru eveniment.
Think Leadership se desfasoara pe parcursul a doua zile, pe 11-12 iunie, iar agenda evenimentului este structurata in jurul a 2 obiective principale:

•    In prima zi a evenimentului vom pune accent pe oferirea de informatii si resurse care sa le fie utile participantilor in desfasurarea activitatilor zilnice si in dezvoltarea/imbunatatirea unor abilitati sau competente esentiale, precum: time management, prioritizarea sarcinilor si risk management.
•    In cadrul celei de-a doua zi, ne dorim sa transmitem povesti din viata unor oameni de succes, care sa creeze cadrul perfect pentru dorinta de invatare continua si dezvoltare a participantilor si sa le ofere curajul de a-si urma visul si a se autodepasi.


5 motive pentru care le recomandam profesionistilor sa participe la Think Leadership

1. Vor intalni si interactiona cu oameni cu o experienta remarcabila de leadership, dispusi sa impartaseasca din experientele lor;
2. Vor descoperi care sunt resursele pe care le pot accesa in cadrul unora dintre cele mai mari organizatii din Romania pentru a-si maximiza cunostintele si potentialul;
3. Vor participa la workshopuri sustinute de companiile partenere;
4. Vor experimenta cateva din cele mai relevante resurse externe de dezvoltare prin sesiuni de dezvoltare;
5. Vor identifica cele mai importante criterii in alegerea unui program de MBA si care sunt beneficiile oferite in dezvoltarea lor profesionala.

In cadrul evenimentului Think Leadership vor fi prezenti reprezentanti ai Maastricht School of Management, care vor veni cu un subiect de interes pentru participanti, ce va  ingloba si tema noastra principala, respectiv managementul in raport cu gamificarea si cum putem duce aceste 2 concepte la nivel maximum prin corelare.

Tot in cadrul editiei din acest an va avea loc o sesiune de Internal Talent Management Systems, ce are ca scop crearea unui spatiu interactiv prin care participantii sa afle care sunt acele modele de business si sisteme folosite in companii de top prin care angajatii pot accesa resurse pentru dezvoltare lor profesionala.

Printre companiile partenere la editia Think Leadership 2016 amintim L’Oréal Romania si UniCredit Bank, companii ce sunt recunoscute in mediul de business ca inovatori in ceea ce priveste sistemele interne de motivare ale angajatilor. Sesiunile sustinute vor aborda atat aspecte ce tin de zona Resurselor Umane, cat si din Management si Leadership prin prisma liderilor care vor scoate in evidenta acele resurse si inovatii ce pot reprezenta sursa de inspiratie pentru cei 120 de participanti. Companiile care vor sa participe la eveniment ne pot contacta la adresa angajatori@catalyst.ro    

Mai multe informatii despre eveniment si modalitatea de inscriere pot fi obtinute accesand site-ul www.hipo.ro/thinkleadership.

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x