Aflat deja la a paisprezecea editie anuala, evenimentul GPeC SUMMIT aduce pe scena Teatrului National Bucuresti nu mai putin de 7 speakeri internationali citati in cele mai prestigioase publicatii din lume, best-selling authors si cap de afis al marilor conferinte de profil:
Lor li se vor alatura cei mai buni specialisti din Romania, experti practicieni cu o vasta experienta in domeniu.
“An de an ne dorim sa aducem pe scena GPeC SUMMIT speakeri dupa care publicul nostru ravneste. De exemplu, vedeta editiei din toamna anului trecut a fost Nir Eyal, autorul celebrei carti “Hooked: How To Build Habit-Forming Products”, devorata de comunitatea specialistilor in marketing online din Romania. Anul acesta, ni se alatura Ryan Holiday, cunoscut pentru filosofia lui care va inspira participantii la GPeC SUMMIT in strategia de Content Marketing, dar si pe plan personal prin invataturile preluate din Stoicism” a spus Andrei Radu, organizatorul GPeC.
Dincolo de speakerii mult asteptati, evenimentul le va oferi participantilor oportunitati de networking cu peste 800 de participanti C-level in fiecare zi, parteneriate si new business in zonele dedicate:
In mod traditional, editia de toamna a GPeC SUMMIT se finalizeaza cu Gala Premiilor eCommerce, unde magazinelor online li se acorda cele mai importante distinctii in urma Competitiei GPeC pentru multiple categorii precum Cel mai bun Start-up, Cel mai bun magazin online Experienced sau Magazinul Anului in E-Commerce, cat si in functie de produsele si serviciile comercializate – Alimente si Bauturi, Articole sportive, Fashion, IT&C etc.
Gala Premiilor eCommerce are loc in seara zilei de 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti si este prezentata de Andi Moisescu.
Inscrierile la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie se fac pe website-ul organizatorului, iar pretul unui bilet de acces porneste de la 139 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
----------------------------
Despre GPeC
GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat in comertul electronic din Romania, cu o prima editie organizata in 2006. Luand startul intr-o perioada in care comertul online se afla in stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor si comerciantilor online, al specialistilor in marketing, contabilitate sau vanzari pentru afacerile online.
In contextul digitalizarii, evenimentul a crescut si s-a adaptat la noile nevoi de invatare ale specialistilor in marketing si comunicare, in prezent adresandu-se tuturor brandurilor care activeaza in Digital, dar si zonei Corporate interesata de digitalizarea afacerilor traditionale.
Contact presa
Andrei Radu, Founder & CEO GPeC, andrei.radu@gpec.ro
Elena Dobre, PR Specialist MSL The Practice, elena.dobre@thepractice.ro
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Partener al Competitiei Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment sustinut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi’s Box, New Black
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si