Nica al lui Stefan a Petrei e influencer pentru Minio Studio, intr-o campanie de recrutare inedita
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nica al lui Stefan a Petrei e influencer pentru Minio Studio, intr-o campanie de recrutare inedita
Minio Studio isi dezvolta semnificativ expertiza in domeniul digital, deschizand patru pozitii pentru specialistii in domeniu, in cadrul unei campanii de recrutare aparte.
Minio, agentia de comunicare integrata infiintata de Ioana Mucenic si Paul Cotor la inceputul anului 2016, a lansat recent o campanie de recrutare inedita. Campania este sustinuta de un clip care prezinta pe scurt povestea lui Ion Creanga La scaldat intr-o lume in care internetul si retelele sociale au devenit cai de comunicare si informare indispensabile pentru oameni.
Nica, mama sa Smaranda, Mariuca si celelalte personaje din volumul Amintiri din copilarie scriu pe Facebook, isi dau check-in sau folosesc internetul sa vada cum e vremea ori sa vanda produse second hand.
Prin intermediul clipului pe care il puteti viziona aici, Minio Studio incearca sa evidentieze ca importanta storytelling-ului a ramas la fel de mare intr-o lume dominata de tehnologie.
Minio a investit resurse importante in ultima perioada in dezvoltarea know how-ului oamenilor sai in domeniul digital, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. Primul semestru al anului a adus o serie de pitch-uri de digital castigate, ceea ce necesita marirea echipei.
Minio e gata sa primeasca in randurile sale o noua echipa formata din account manager, digital account manager, social media manager si UI/UX designer. Printre proiectele de care se va ocupa noua echipa se numara site-uri promotionale, dar si platforme integrate de comunicare, chatbots, gestionarea de conturi de social media, cat si strategie digitala.
"Era digitala a schimbat semnificativ viata oamenilor si continua sa o faca intr-un ritm ametitor, fara precedent in istorie. Procesul de evolutie e mai accelerat ca niciodata, insa e mai lent decat va fi oricand in viitor. Asadar, este esential pentru noi sa fim printre primii care iau contact cu tot ceea ce este nou in zona de digital & tech. Astfel, ne cautam colegi plini de viata, pasionati de comunicare, neobositi in a tine pasul cu noutatile", spune Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.
Printre brandurile pentru care Minio deruleaza procese de UX si thinking design, creeaza continut in social media sau elaboreaza platforme online de comunicare se numara Jacobs, Tefal, JYSK, Milupa, Salatini, Douglas si PlayDoh.