Roxana Epure, NextUp: E un mit, ca un soft ERP este un bau-bau pentru antreprenori
antreprenorisolutie erpplanificarea resurselor
Dupa multi ani de asteptare in calea digitalizarii administratiei publice, incepe sa se vada luminita de la capatul tunelului ANAF. Primii pasi spre digitalizarea sectorului public fiscal au fost facuti in colaborarea cu contribuabilii romani, proiectele cu impact semnificativ in mediul de afaceri fiind sistemul informatic SAF-T si bineinteles RO e-Factura.
NextUp, companie romaneasca de dezvoltare software de afaceri de tip ERP, sustine antreprenorii romani in procesul de digitalizare al afacerilor, deoarece nu doar ca vor eficientiza procesele de lucru crescand productivitatea, dar vor economisi resurse si bani.
”Demontam mitul ca digitalizarea si automatizarea proceselor din companii este un bau-bau. Nu e deloc asa de complicat si nici o cutie neagra, daca ai un partener care sa te tina de mana pana cand ai obtinut niste indicatori destepti cu care sa iti evaluezi rezultatele, succesul. Antreprenorii pot sa lase in urma temerile trecutului si sa ia si act, nu doar cunostinta, de tendinta de tehnologizare din mediul de afaceri, pentru ca avem un decalaj fata de restul tarilor din Uniunea Europeana. Vor trece la actiune antreprenorii care vor sa fie primii, care vor sa aiba un avantaj competitiv. Tocmai pentru ca viitorul este digital oricat de mult am vrea sau nu.” declara Roxana Epure, managing partner NextUp.
Oamenii de afaceri au in prezent o gama variata de solutii ERP, cu ajutorul carora isi pot desfasura mai usor activitatile. In acest context, antreprenorii pot opta de exemplu pentru programe de distributie, pe care sa le implementeze usor si pe care sa le utilizeze pentru introducerea comenzilor in sistem, pentru pastrarea conexiunilor cu partenerii de afaceri, cat si pentru a avea o evidenta clara a stocurilor.
In ceea ce priveste trimiterea facturilor catre fisc si in general tot ce inseamna birocratie in plus pentru antreprenorii care nu doresc sa acceseze direct site-ul ANAF-ului, exista posibilitatea sa opteze pentru un soft de facturare integrat cu Spatiul Privat Virtual (SPV). Datorita sabloanelor incluse in soft, angajatii din departamentul de contabilitate vor lucra mult mai repede si fara erori, pentru ca sistemul simplifica pasii si automatizeaza procedurile repetitive.
„Printr-un sistem integrat si adaptat business-ului, antreprenorii scurtcircuiteaza procesul complicat de facturare sau raportare catre ANAF. Contribuabilii care se bazeaza in general pe tehnologie in demersurile de business, castiga in fata concurentei, fiind cu un pas mai in fata. Mai mult decat atat, un sistem ERP adaptat business-ului poate raspunde atat nevoilor din prezent, dar are scalabilitatea si flexibilitatea necesare pentru a sprijini cresterea si schimbarea prioritatilor organizatiei din viitor.
Plusul de valoare cel mai mare pe care il aduce un sistem informatic integrat este pentru business-urile care au deja ordine in procesele interne. Adica, ordine in modul in care trateaza clientul, comenzile, vanzarile. Cel mai simplu atunci cand e intuneric si nu stim ce e dincolo de el, e sa aprindem lumina si sa intelegem ce ne asteapta. Sistemul software de tip ERP nu e deloc bau-bau, iar implementarea lui, cand ai un partener potrivit langa tine, nici atat” considera Roxana Epure.
NextUp are in portofoliu sau peste 5000 de companii din arii diferite de activitate, de la companii medicale, de consultanta, comercianti si retaileri, constructii si agricultura, care au apelat la ajutorul unui soft integrat ERP. Pentru cei care doresc asistenta specializata in procesul de integrare ERP, compania de software ofera inclusiv asistenta personalizata si un consultant ERP special dedicat care merge la sediul firmei care doreste implementarea.