- Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii, ajuns deja la a 17a editie - inscrieri pana pe 14 septembrie – aici
- Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, la a 9a editie – inscrieri pana pe 21 septembrie – aici
In acelasi timp, cursurile se adreseaza si profesionistilor din domenii conexe, cum ar fi consumer research sau vanzari, antreprenorilor sau oamenilor mai tehnici, pentru care e important sa inteleaga intregul ecosistem de marketing si sa aiba o viziune de ansamblu.
De ce ar urma un tanar profesionist din marcom cursurile Scolii IAA ?
Cursantii si alumnii Scolii sunt aproape in unanimitate placut surprinsi de mediul informal, de dezbatere si invatare sociala pe care il descopera. Reusesc sa puna in comun cunostintele si experientele diferite pe care le au si sa creasca impreuna, intr-un spatiu in care este ok sa gresesti, sa testezi, sa experimentezi. La final, se intampla des ca ei sa ramana prieteni, sa lucreze alte proiecte impreuna, profesionale sau personale.
Profesorii, profesionisti premiati din industrie, le sunt co-echipieri seniori care ii ajuta pe parcursul realizarii proiectelor, cu care se pot consulta, dar si glumi. Astfel, cursantii prind incredere in fortele proprii, invata sa lucreze in industrii cu care nu s-au mai intalnit, inteleg si perspectiva „cealalta” (a clientului si respectiv a agentiei) si isi imbunatatesc considerabil abilitatile de prezentare si discursul public.
Practic, dobandesc o intelegere mult mai clara a insightului, a diferentei dintre obiectiv si viziune, dintre target si consumator, a utilitatii de brand, a engagementului si multe altele ce le dezvolta simtul strategiei de brand.
Scoala IAA este unul dintre cele mai apreciate proiecte ale International Advertising Association, in contextul in care asociatia isi propune sa transforme Romania in Hub Creativ Global. Contributia constanta la profesionalizarea industriei si la formarea specialistilor este vitala, intrucat sistemul national este deseori contestat pentru concentrarea pe componenta teoretica in detrimentul celei aplicative si pentru neadaptarea curriculumului national la necesitatile actuale din piata fortei de munca.
Pentru tinerii care isi doresc sa faca parte din viitoarea generatie de profesionisti din marketing si comunicare, esentiale sunt si soft skills, putin dezvoltate in scoli si facultati - persuasiune si argumentare, public speaking, creative writing, storytelling, ascultare activa, colaborare si brainstorming, coerenta.
Spre exemplu, Alexandra Horvath, Group Creative Director la Kubis Interactive, a apreciat foarte mult mediul interactiv si informal, despre care ne-a povestit pe larg.
„Mi-a placut faptul ca nu ni s-au dat mereu raspunsurile de-a gata, de multe ori a existat o dezbatere inainte ca profesorul sa dea solutia. Cand auzi “de ce?” dupa fiecare argument pe care-l scoti pe gura, inveti sa te intrebi asta ÅŸi singur pe viitor si sa emiti mai putine ganduri pe jumatate digerate.
M-a mai bucurat ÅŸi faptul ca am avut ocazia sa trecem prin procesul asta cu totii, clienti si agentii, pentru ca ne-a facut sa ajungem mai usor la un numitor comun si sa “ne aliniem” gandirea.”
Descopera ce povestesc absolventii despre utilitatea cursurilor Scolii IAA
Scoala IAA este un proiect educational al IAA Romania demarat in 2007 si este cel mai complex program de pregatire profesionala, un mini-masterat recunoscut de intreaga industrie marcom, in care notiunile teoretice se imbina cu practica.
Ultimele NOUTATI
Astepti musafiri de Paste? Iata cum sa fii o gazda buna, fara sa te epuizezi si fara sa iti fie rusine sa spui NU
Cum poti acum sa platesti legal oamenii care vin si-ti muncesc in curte sau casa, ca sa n-ai probleme cu ANAF-ul
Record la Bursa de Valori Bucuresti - vesti de milioane pentru romanii care investesc in titluri de stat
Piata imobiliara ne aduce vesti proaste: preturile risca sa creasca, din cauza cererii tot mai mari
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului