TeCOMM Bucuresti 2015: Ancore psihologice si despre cum sa generezi vanzari online
vanzari onlinecomert onlinetecomm bucurestimagazine online
„Ma surprinde ca nu este exploatata la maximum educarea pietei. Proprietarii de magazine isi fac un magazin, descriu produsele, dar nu le ofera vizitatorilor proprii mai multe informatii despre produs: ce face si ce beneficii ofera (atentie, nu ce caracteristici are), cum e comparativ cu alte produse, cum este obtinut, cum trebuie ingrijit sau alte informatii legate de produse. Daca oamenii pleaca si gasesc aceste informatii in alta parte este prea putin probabil sa se intoarca si atunci tot efortul de marketing este irosit.” sustine Ciprian Soleriu, speaker in cadrul conferintei de comert online TeCOMM Bucuresti.
Ciprian Soleriu este fondatorul conversionacademy.eu, un loc unde antreprenori si specialisti in marketing pot gasi informatii practice despre marketingul online si despre psihologia consumatorului, date care le pot creste volumul de vanzari. In comunitate sunt deja peste 4.500 de persoane inscrise, insa targetul lui Ciprian este sa reuseasca sa ajute 100.000 de oameni sa aiba o viata mai buna si sa vanda mai mult online pana la sfarsitul anului 2017. Ciprian doreste sa reuseasca sa faca acest lucru prin evenimente, cursuri, seminarii, webinars si workshopuri.
In ceea ce priveste modul in care se face acum comert online in Romania, Ciprian Soleriu considera ca:
„din punctul meu de vedere, daca ma uit la magazinele online ca un vizitator, de multe ori acestea nu ofera suficiente informatii: despre produse, despre livrare, despre cumparare, despre retur, despre companie. Si asta dauneaza conversiei pentru ca unui vizitator care nu este sigur de informatiile pe care le primeste, ii este foarte greu sa decida sa se desparta de bani, in speranta ca va fi bine.”
In cadrul TeCOMM Bucuresti, Ciprian va vorbi despre cum poate fi generata increderea si cum pot creste vanzarile printr-un eveniment online, despre un proiect pe care l-a lansat intr-un eveniment live in cursul acestui an si care a generat 500 de noi adrese de mail si aproape 3000 de euro din vanzari. Va dezvalui instrumente, dar si strategii legate de cum sa folosesti Facebook pentru a atrage noi clienti pregatiti sa cumpere. Aceeasi strategie a fost folosita pentru o companie din domeniul financiar din Dubai, un client de-al sau, si a generat rezultate.
“Asigura-te ca vei fi acolo pentru ca vei putea afla ancore psihologice pe care le-am aplicat doar folosind puterea online-ului” a declarat Ciprian Soleriu.
TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Este pentru prima oara cand conferinta de comert online ajunge in capitala dupa alte patru editii care au insemnat 150 de speakeri si 1200 de participanti in Cluj-Napoca si Iasi. TeCOMM ofera o serie de prezentari si workshopuri pe teme precum: SEO, CRO, analytics, omnichannel, conversii, Magento development, logistica, trademarks, publicitate online, strategii de marketing si Social Media, care se aplica oricarui tip de magazin online. Vezi
aici agenda si speakerii editiei!
Sub cupola TeCOMM stau inca 2 evenimente conexe: MarkDay si RoMagento.
Mai multe informatii despre conferinta puteti afla de pe
http://bucharest.tecomm.ro. Evenimentul este organizat de Libero Events.
Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, medical si antreprenoriat. Portofoliu nostru contine conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar si workshopuri si seminarii. Libero Events organizeaza de doua ori pe an si targul de turism Touristica.