Ultimele zile pana la SEM Days 2013: Cum se promoveaza acum afacerile online si ce sfaturi dau specialistii

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ultimele zile pana la SEM Days 2013: Cum se promoveaza acum afacerile online si ce sfaturi dau specialistii Ultimele zile pana la SEM Days 2013: Cum se promoveaza acum afacerile online si ce sfaturi dau specialistii
de Redactia Manager la 12 Sep. 2013
Urmareste-ne pe Google News
solutiisem daysmetrotemesemdays.roeveniment

SEM Days, cel mai important eveniment dedicat solutiilor de SEO si PPC, are loc pe 18-19 septembrie. Cu aceasta ocazie, 300 de profesionisti in marketing si manageri de magazine online vin sa cunoasca specialisti SEM, locali si internationali, pentru a afla cum isi pot creste vizibilitatea in mediul online si, implicit, vanzarile.

Afacerile romanesti care au decis deja sa isi extinda activitatea in mediul online resimt influenta puternica pe care motorul de cautare Google o are asupra vanzarilor. Studiile recente arata ca 59% dintre cumparaturile efectuate online in Romania au inceput pe Google, cu o cercetare a ofertelor disponibile. Datorita acestui comportament al consumatorilor, a crescut si interesul retailerilor online pentru solutii de promovare pe Google, precum Pay-Per-Click (PPC) si Search Engine Optimization (SEO), acestea fiind de multe ori incluse in strategia de marketing online.

METRO Cash & Carry Romania este unul dintre jucatorii care au tinut cont de tendintele din mediul online, lansand, in 2012, un portal de e-Commerce care se adreseaza companiilor: METRO Magazin Online. Intrarea pe noul canal a adus companiei o crestere atat la nivelul numarului de clienti, cat si la nivelul frecventei de cumparare. „Obiectivul METRO este sa realizeze o comunicare integrata pe toate canalele de marketing (online+offline), care sa ofere clientului patru elemente importante: atractivitate si relevanta, exclusivitate si diferentiere, credibilitate si beneficii cuantificabile si, nu in ultimul rand, claritate. METRO abordeaza in egala masura principalele componente ale marketingului online: Search Engine Optimisation, in efortul de a deveni cat mai relevant pentru clientul target care cauta cuvinte-cheie, precum si Search Engine Advertising, ca investitie in promovarea pe motoarele de cautare atat direct, cat si prin retargetare. Totodata, foloseste si alte elemente de marketing online, incluzand activitati de generare de continut relevant, precum si de promovare in social media”, a declarat Cosmin Costea, Manager e-Commerce METRO Cash & Carry Romania.

SEM Days este singurul eveniment de nisa care vine in sprijinul retailerilor online cu solutii si studii de caz de actualitate, menite sa sprijine cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare. Temele abordate anul acesta sunt dedicate beneficiarilor de servicii de tip SEO si PPC, iar rolul speakerilor este de a simplifica, in termeni de marketing si afaceri, aceste activitati privite pana acum foarte „tehnic”.

Printre speakerii internationali, anul acesta se numara Brad Geddes, primul AdWords Seminar Leader numit de Google si autorul celei mai apreciate carti de Google AdWords. Brad este considerat o emblema a lumii PPC si vine in premiera in Romania, special pentru SEM Days. In cele doua zile de eveniment, Brad va prezenta solutii noi de promovare pe Google (Enhanced Campaigns), sustinute de exemple concrete. Prezent la numeroase evenimente internationale, Brad Geddes este recunoscut pentru efortul depus de-a lungul timpului in a „traduce” managerilor beneficiile sistemului Google AdWords.

Cosmin Negrescu, CEO la SEO monitor, si unul dintre speakerii de la SEM Days declara: „SEM este o oportunitate foarte mare pentru orice afacere - sa comunice catre toti potentialii clienti care folosesc internetul, exact atunci cand acestia au nevoie de produsul sau serviciul pe care compania il ofera. Dar, ca orice oportunitate, aceasta are o durata de viata limitata. Astazi, numarul mare de afaceri care acceseaza acest canal de promovare creste pretul click-ului, ceea ce genereaza nevoia de a dezvolta campanii mai performante, care sa acopere din vanzari bugetul cheltuit. Este nevoie de know-how si experienta pentru a depasi aceasta provocare, iar obiectivul evenimentului SEM Days este de a aduna experienta mai multor specialisti din domeniu care sa impartaseasca cunostintele lor cu participantii si sa raspunda la cele mai frecvente probleme intalnite de acestia”.

Mai multe detalii despre eveniment, cei prezenti si temele abordate regasiti pe www.semdays.ro . Tot pe website-ul evenimentului, cei interesati mai pot beneficia de ultimele locuri disponibile.

Partener Principal: METRO Magazin Online  
Parteneri: Vodafone , miniPRIX , GoPrint
Parteneri Strategici: 4Ideas , PayU,  BileteAvion.ro
Sponsori: FAN Courier. Visa, NewsMAN , DPD
Partener Party: The Drunken Lords
Organizatori: SEO monitor  si 2Parale

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x