Vegeta lanseaza o noua abordare in comunicarea de brand

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vegeta lanseaza o noua abordare in comunicarea de brand Vegeta lanseaza o noua abordare in comunicarea de brand
de Redactia Manager la 16 Apr. 2015
Urmareste-ne pe Google News
vegetaretetebrandcondimente

Vegeta isi schimba comunicarea de brand printr-o campanie puternica de promovare in mediul online.

Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmareste sa se apropie de segmentul consumatorilor tineri din Romania, in conditiile in care o mare parte a clientilor sai este una matura, avand in vedere traditia acestui brand. In acest scop, a dezvoltat o noua platforma de comunicare, in care focusul este componenta emotionala a gatitului, mai mult decat cea pragmatica.  Vegeta transforma retetele si gatitul in experiente. Le vorbeste consumatorilor sai despre emotii si sentimente si le transmite faptul ca momentele in care gatim inseamna bucurie si sunt o activitate care apropie oamenii.

„De ce gatim? Gatim pentru ca ne plac momentele savurate in familie. Gatim pentru ca ne place sa impartasim emotii cu cei dragi, pentru ca iubim si pentru ca ne simtim iubiti. Gatim pentru ca ne relaxeaza si pentru ca avem ocazia sa fim creativi in propria noastra bucatarie. Gatim ca sa invatam, ca sa interactionam, ca sa nastem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.

„Asa ca de ce sa ne limitam la retete si la timp? Vegeta nu vorbeste despre gatit sau despre retete. Vegeta vorbeste despre emotii si momente.” concluzioneaza Cristina Ghiurluc.


Pagina de Facebook a brandului a fost relansata, iar pe 18 martie a fost prezentata aplicatia Reteta cuplului, unde cei care participa au sansa de a castiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevarat inedit. Castigator isi va face cunoscuta povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online si a propriei pagini de web.

Aplicatia Reteta cuplului a generat un interes mare in randul utilizatorilor de Facebook. In primele doua saptamani, a generat aproape 1000 de retete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitata de un numar din ce in ce mai mare de oameni.

Strategia de comunicare Vegeta in social-media mai include conturile de Youtube, Instagram si Pinterest.

De asemenea, Vegeta se apropie de pasionatii de gatit si in restul mediului online. Brandul a initiat concursul prin care isi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alaturi de Vegeta la actiuni de implicare sociala, la centre de plasament pentru copii.  

In plus, printre actiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea in perioada urmatoare sunt si activari in marile lanturi de hypermarket-uri. In decursul acestui an, compania are ca obiectiv cresterea volumului de vanzari si o mai mare vizibilitate in-store.
Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementata de agentia de comunicare integrata pastel.

Vegeta se gaseste in Romania in urmatoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mancaruri):

• Vegeta Original
• Vegeta Gaina
• Vegeta Bors (original, cu legume, cu verdeturi si cu smantana)
• Vegeta Naturella
• Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste si chiftelute)
• Vegeta Twist Naturella (cartofi, peste, salata si legume la gratar).

Pentru mai multe informatii, contactati:

Irina Ganea
creative senior account at pastel
phone:  0753.103.015, 021.335.84.45
fax:    021.335.84.64
e-mail: irina.ganea@pastel.com.ro

Despre Vegeta    
         
Vegeta este cea mai cunoscuta marca a companiei Podravka. Baza-minune pentru mancaruri a fost inventata in anul 1958 de Prof. Zlata Bartl si s-a numit la inceput „Vegeta 40”. Vegeta este o baza de mancaruri pudra si reprezinta o combinatie unica de condimente si legume deshidratate, folosita pentru supe, gulas, peste, sosuri si salate. In cei aproape 57 de ani de existenta, Vegeta a devenit un adevarat fenomen si un ingredient indispensabil in bucatariile multor gospodarii din Europa Centrala si de Est, unde gospodinele si-au dat seama ca mancarea e mai gustoasa cu Vegeta.

Despre Podravka  
        
Istoria celui mai mare producator de produse alimentare din Croatia incepe in 1934, atunci cand fratii Wolf au infiintat o fabrica de procesare a legumelor in orasul Koprivnica. Din 1949, compania se numeste Podravka, iar in prezent este una dintre cele mai puternice companii din industria mancarii in Europa Centrala si de Est. Podravka are peste 7000 de angajati la nivel global, produce in patru tari (Croatia, Polonia, Cehia, Slovacia) si are companii si reprezentante in 20 de tari. Podravka are doua linii de business, alimentara si farmaceutica, iar in total produce 800 de produse diferite. In Romania, Podravka este prezenta cu doua marci: baza pentru mancaruri Vegeta si conservele de peste Eva. Primele sale produse au aparut in tara noastra in 1991, iar in 2000, Podravka si-a infiintat aici o companie proprie.

Foto: www.podravka.com

Ultimele NOUTATI

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?
Life Style

De ce Vitamina C Lipozomala este mai eficienta decat cea traditionala?

today24 Apr. 2024
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret

today24 Apr. 2024
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Afla...

Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni

today24 Apr. 2024
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Business

Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza

today24 Apr. 2024
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Imobiliare

Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii

today24 Apr. 2024
Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x