Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Opt din zece angajati romani cred ca jobul lor e valoros


Opt din zece angajati romani cred ca jobul lor e valoros
de la 22 Mai. 2019
Opt din zece angajati romani cred ca jobul lor e valoros
Tags: resurse umane romaniaimporttanta angajatiup your serviceron kaufman

Desi companiile devin tot mai tehnologizate si apeleaza din ce in ce mai mult la roboti care inlocuiesc munca oamenilor, opt din zece angajati romani cred ca jobul lor produce valoare pentru clienti, arata un sondaj efectuat de UP! Your Service.

Doar 13,4% dintre respondenti au spus ca nu stiu in ce masura munca lor produce valoare, in timp ce 5,5% au declarat ca se intampla acest lucru in mica masura si sub 2% au raspuns negativ.
Totodata, aproape 85% dintre respondenti apreciaza produsele si serviciile firmei pentru care lucreaza, spunand ca le-ar recomanda si celor apropiati.
 
De partea cealalta, companiile vor investi predominant in inteligenta artificiala in urmatorii ani. In zona de customer service, 83% dintre interactiunile cu clientii se vor realiza prin chatbots sau asistenti virtuali pana in 2020, conform datelor unui sondaj realizat la nivel global, care a inclus si Romania.
 
Cu toate ca automatizarea aduce schimbari complexe in toate zonele de activitate si companiile isi bazeaza tot mai mult evolutia pe tehnologie, interactiunea umana ramane o componenta-cheie in acest proces, spune Ron Kaufman, fondator si presedinte al Up! Your Service.
 
"Sa servesti inseamna sa faci ceva pentru a crea valoare pentru altcineva. Este definitia de baza de la care pornim cand vrem sa construim o cultura orientata pe servicii. In perioada de tranzitie, in care o companie isi propune sa transforme interactiunea cu clientii dintr-o interactiune umana intr-una tehnologizata si automatizata, atunci cand ceva merge rau in relatia cu clientul, devine obligatorie interventia unei persoane, a unui reprezentant al companiei, care sa rezolve situatia si sa ofere clientului solutia de care are nevoie. 
 
Tehnologia este, in acest caz, doar un suport, oamenii fiind cei care trebuie sa fie alaturi de client in problema lui. Nu in ultimul rand, exista anumite aspecte care nu pot fi digitalizate sau automatizate si care, astfel, devin cu atat mai valoroase. 
 
Este vorba despre caracteristici precum creativitatea, imaginatia, emotia, etica, empatia, compasiunea, curiozitatea, intuitia sau pasiunea, pe care doar oamenii le pot pune in valoare in interactiunea cu clientii", a declarat Ron Kaufman.
 
Kaufman va veni anul acesta in Romania, pentru a vorbi despre viitorul excelentei in servicii in contextul digitalizarii si tehnologizarii, precum si despre aspectele legate de transformarea fortei de munca. 
 
Evenimentul "The Future of Service Excellence" va avea loc pe 6 iunie, la Bucuresti.
 
Fondatorul Up! Your Service este unul dintre cei mai cautati educatori, consultanti, lideri si speakeri din domeniul serviciilor, in special pe tema excelentei in servicii. 
Autorul a 15 carti in domeniul serviciilor si afacerilor, dintre care cea mai cunoscuta este "Cultura serviciilor superioare", Kaufman ajuta, de peste trei decenii, companii de pe toate continentele sa construiasca o cultura a serviciilor superioare, cu rezultate reale si sustenabile an de an.

Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016