18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF 18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF
de Alexandra Stanescu la 02 Feb. 2017
Urmareste-ne pe Google News
call center asfnumar asfplangeri asf

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a inregistrat, in 2016, prin intermediul call-center-ului sau, un numar total de 18.241 de apeluri telefonice, in crestere cu 28% fata de 2015.

Cele mai multe apeluri (aproape 5.000) au vizat furnizarea de informatii referitoare la situatia pagubitilor si clientilor societatilor Astra Asigurari si Carpatica Asig.
 
ASF dispune, in cadrul Directiei Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara, incepand din 14 iulie 2016, de un nou call-center modern care permite managementul eficient al apelurilor primite din partea consumatorilor. 
 
Persoanele care au apelat numarul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 au fost directionate catre una dintre cele sapte linii predefinite: asigurari - tasta 1; pensii private - tasta 2; piata de capital - tasta 3; alte informatii - tasta 4; abuz de piata - tasta 5; SAL-Fin - tasta 6 si engleza - tasta 7.
 
Astfel, ASF a putut realiza, pentru prima data, un raport centralizat al apelurilor primite in functie de domeniul de interes al consumatorilor. 
 
Cele mai multe solicitari de informatii au venit pe domeniul asigurarilor (6.835 apeluri), in timp ce cererile de informatii aferente sectorului pensiilor private si al pietei de capital au totalizat 1.156 de apeluri. 
 
ASF a mai primit circa 1.500 de apeluri care vizau alte tipuri de informatii decat cele care urmaresc o anumita piata si 209 apeluri referitoare la entitatea de solutionare alternativa a litigiilor SAL-Fin. 
 
Timpul mediu per convorbire a fost de 3 minute si 20 de secunde, iar 82,1% din apelurile primite au avut un timp de raspuns cuprins intre 0 si 5 minute.
 
Serviciul Relatii cu Publicul a efectuat 1.376 apeluri cu scopul de a facilita accesul rapid al cetatenilor la informatii, determinand clarificari care nu au mai necesitat depunerea de petitii, mai ales in situatiile in care acestea excedeaza competentele ASF.
 
Odata cu punerea in functiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat si un sistem (Net Promoter Score - NPS) care masoara gradul de satisfactie a consumatorilor referitor la informatiile primite de la specialistii care lucreaza in call-center. 
 
In urma centralizarii raspunsurilor la intrebarile NPS  - "ati fost multumit de informatiile oferite, v-au fost de folos?" - 93,3% dintre consumatori s-au declarat satisfacuti cu privire la informatiile primite.
 
Serviciul TelVerde 0800 825 627 oferit de ASF poate fi accesat, de luni pana miercuri, intre orele 10.00 - 17.00; joi, intre orele 10.00 si 18.00, si vineri, intre orele 10.00 si 14.30.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Informatii personale despre salariat asupra  carora angajatorul trebuie sa pastreze confidentialitatea
Companii

Informatii personale despre salariat asupra carora angajatorul trebuie sa pastreze confidentialitatea

today16 Iul. 2025
Dividendele, impozitate mai dur: Ce greseli sa eviti si cum sa nu pierzi bani din profitul firmei tale. Expertii se asteapta la
Economie

Dividendele, impozitate mai dur: Ce greseli sa eviti si cum sa nu pierzi bani din profitul firmei tale. Expertii se asteapta la "manevre legale" din partea antreprenorilor

today16 Iul. 2025
Proiecte PNRR de 6,3 miliarde euro, imposibil de indeplinit pana in 2026
Economie

Proiecte PNRR de 6,3 miliarde euro, imposibil de indeplinit pana in 2026

today16 Iul. 2025
Scadere dramatica a populatiei: Romania continua declinul demografic
Analize

Scadere dramatica a populatiei: Romania continua declinul demografic

today16 Iul. 2025
Datoria publica a Romaniei se indreapta spre 60% din PIB - Ultimii 5 ani au fost catastrofali, spune ministrul Finantelor
Economie

Datoria publica a Romaniei se indreapta spre 60% din PIB - Ultimii 5 ani au fost catastrofali, spune ministrul Finantelor

today16 Iul. 2025
Cum sa alegi o clinica de implanturi dentare din Bucuresti
Sanatate

Cum sa alegi o clinica de implanturi dentare din Bucuresti

today16 Iul. 2025
Revolut Business a lansat conturile de economii pentru companii. La cat se ridica dobanda platita zilnic
Financiar-Bancar

Revolut Business a lansat conturile de economii pentru companii. La cat se ridica dobanda platita zilnic

today16 Iul. 2025
Salariul mediu brut in Romania a ajuns la 9.187 lei, dar netul este de numai 5.508 lei
Economie

Salariul mediu brut in Romania a ajuns la 9.187 lei, dar netul este de numai 5.508 lei

today15 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x