18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF 18.241 de apeluri au inrosit liniile call-center-ului ASF
de Alexandra Stanescu la 02 Feb. 2017
Urmareste-ne pe Google News
call center asfnumar asfplangeri asf

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a inregistrat, in 2016, prin intermediul call-center-ului sau, un numar total de 18.241 de apeluri telefonice, in crestere cu 28% fata de 2015.

Cele mai multe apeluri (aproape 5.000) au vizat furnizarea de informatii referitoare la situatia pagubitilor si clientilor societatilor Astra Asigurari si Carpatica Asig.
 
ASF dispune, in cadrul Directiei Relatii cu Publicul, Petitii si Educatie Financiara, incepand din 14 iulie 2016, de un nou call-center modern care permite managementul eficient al apelurilor primite din partea consumatorilor. 
 
Persoanele care au apelat numarul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 au fost directionate catre una dintre cele sapte linii predefinite: asigurari - tasta 1; pensii private - tasta 2; piata de capital - tasta 3; alte informatii - tasta 4; abuz de piata - tasta 5; SAL-Fin - tasta 6 si engleza - tasta 7.
 
Astfel, ASF a putut realiza, pentru prima data, un raport centralizat al apelurilor primite in functie de domeniul de interes al consumatorilor. 
 
Cele mai multe solicitari de informatii au venit pe domeniul asigurarilor (6.835 apeluri), in timp ce cererile de informatii aferente sectorului pensiilor private si al pietei de capital au totalizat 1.156 de apeluri. 
 
ASF a mai primit circa 1.500 de apeluri care vizau alte tipuri de informatii decat cele care urmaresc o anumita piata si 209 apeluri referitoare la entitatea de solutionare alternativa a litigiilor SAL-Fin. 
 
Timpul mediu per convorbire a fost de 3 minute si 20 de secunde, iar 82,1% din apelurile primite au avut un timp de raspuns cuprins intre 0 si 5 minute.
 
Serviciul Relatii cu Publicul a efectuat 1.376 apeluri cu scopul de a facilita accesul rapid al cetatenilor la informatii, determinand clarificari care nu au mai necesitat depunerea de petitii, mai ales in situatiile in care acestea excedeaza competentele ASF.
 
Odata cu punerea in functiune a noului sistem de gestionare a apelurilor, ASF a implementat si un sistem (Net Promoter Score - NPS) care masoara gradul de satisfactie a consumatorilor referitor la informatiile primite de la specialistii care lucreaza in call-center. 
 
In urma centralizarii raspunsurilor la intrebarile NPS  - "ati fost multumit de informatiile oferite, v-au fost de folos?" - 93,3% dintre consumatori s-au declarat satisfacuti cu privire la informatiile primite.
 
Serviciul TelVerde 0800 825 627 oferit de ASF poate fi accesat, de luni pana miercuri, intre orele 10.00 - 17.00; joi, intre orele 10.00 si 18.00, si vineri, intre orele 10.00 si 14.30.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Noi schimbari la Codul fiscal: ce se intampla cu impozitele romanilor
Economie

Noi schimbari la Codul fiscal: ce se intampla cu impozitele romanilor

today03 Mai. 2024
Bancile din Romania intorc banii cu lopata: profituri colosale pentru bancheri
Financiar-Bancar

Bancile din Romania intorc banii cu lopata: profituri colosale pentru bancheri

today03 Mai. 2024
Dezamagire pentru clientii ING Bank? Mesajul de la banca pentru toti clientii, ce nu mai poti face
Financiar-Bancar

Dezamagire pentru clientii ING Bank? Mesajul de la banca pentru toti clientii, ce nu mai poti face

today02 Mai. 2024
Vine reforma fiscala peste Romania: anul 2026 e capat de linie
Economie

Vine reforma fiscala peste Romania: anul 2026 e capat de linie

today02 Mai. 2024
Ghid de calatorie in Santorini: Lucruri de facut in Santorini, Grecia
Travel

Ghid de calatorie in Santorini: Lucruri de facut in Santorini, Grecia

today01 Mai. 2024
1 Mai in Romania comunista: Ceausescu scotea oamenii la parade, astazi iesim la mici si bere, live pe Tiktok
Analize

1 Mai in Romania comunista: Ceausescu scotea oamenii la parade, astazi iesim la mici si bere, live pe Tiktok

today01 Mai. 2024
Cum inchiriezi cea mai ieftina masina pentru vacanta din Italia in 2024: trucuri de la agentii
Travel

Cum inchiriezi cea mai ieftina masina pentru vacanta din Italia in 2024: trucuri de la agentii

today30 Apr. 2024
Cum arata un aragaz de ultima generatie?
Afla...

Cum arata un aragaz de ultima generatie?

today30 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Dezamagire pentru clientii ING Bank? Mesajul de la banca pentru toti clientii, ce nu mai poti face
Financiar-Bancar

Dezamagire pentru clientii ING Bank? Mesajul de la banca pentru toti clientii, ce nu mai poti face

today02 Mai. 2024
Vine reforma fiscala peste Romania: anul 2026 e capat de linie
Economie

Vine reforma fiscala peste Romania: anul 2026 e capat de linie

today02 Mai. 2024
Ghid de calatorie in Santorini: Lucruri de facut in Santorini, Grecia
Travel

Ghid de calatorie in Santorini: Lucruri de facut in Santorini, Grecia

today01 Mai. 2024
1 Mai in Romania comunista: Ceausescu scotea oamenii la parade, astazi iesim la mici si bere, live pe Tiktok
Analize

1 Mai in Romania comunista: Ceausescu scotea oamenii la parade, astazi iesim la mici si bere, live pe Tiktok

today01 Mai. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x