Agentiile si sucursalele BT au revenit la programul de dinainte de pandemie dar banca recomanda, in continuare, bankingul online
program normal btprogram sucursale btprogram banciprogram agentii bt
Reteaua Bancii Transilvania a revenit la programul normal, in intreaga tara, dar banca incurajeaza, in continuare, folosirea aternativelor de online banking si venirea in agentii doar pentru operatiuni urgente sau daca este absolut necesar, cu respectarea masurilor de siguranta.
Inclusiv Sucursala BT Italia a revenit acum la programul normal, si anume de luni pana vineri, de la 8.30 la 16.30. Pentru agentiile din Romania, programul este de luni pana vineri, in intervalul orar 9.00 - 17.00, iar, pentru sucursale, intre 9.00 - 17.30.
De asemenea, sediile din mall-uri au programul in functie de locatia-gazda.
Banca precizeaza ca pauza pentru dezinfectare este de luni pana vineri, intre orele 13.00 - 13.30.
Banca incurajeaza in continuare bankingul de la distanta. Astfel, banii pot fi gestionati usor de pe telefon, calculator sau laptop, prin aplicatii, Internet Banking, Mobile Banking sau cu ajutorul chatbotilor BT, non-stop.
Pe pagina BT Help sunt toate solutiile de banking online BT pentru clientii persoane fizice, cat si pentru antreprenori. Pentru clientii care au nevoie de asistenta, echipa din call center este pe pozitii 24 de ore din 24, iar timpul de asteptare la call center poate fi consultat live, pe siteul BT.
Banca mentine masurile de siguranta pentru clientii care vin in sucursale si agentii.
Astfel, in acestea, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati ai locatiei respective.
La intrarea in banca, sunt obligatorii purtarea mastii, dezinfectarea mainilor; respectarea distante dintre clienti, respectiv clienti - angajati trebuie sa fie de minim 2 metri.
Angajatii bancii poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja si pe ceilalti.