Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!
Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!
de Alexandra Stanescu la 18 Feb. 2018
Urmareste-ne pe Google News
responsabilitate romaniresponsabilitate banciresponsabilitate mediurebranduire raiffeisen

Cu ocazia schimbarii pozitionarii sale de brand, Raiffeisen Bank a publicat sondajul, denumit "Romania Responsabila", realizat de Ipsos in perioada 29 ianuarie - 2 februarie 2018.

Sondajul a cuprins un esantion reprezentantiv la nivel national de 1.088 de respondenti, barbati si femei, cu varsta mai mare de 16 ani. Rezultatele sondajului releva ca majoritatea romani se simt responsabili fata de familie (98%), mediul inconjurator (95%), prieteni (92%) sau persoane care nu se pot ajuta singure (91%).
 

Responsabilitatea se invata acasa
 

Majoritatea romanilor spun ca au invatat ce inseamna sa fii cu adevarat o persoana responsabila de la mama, pe locurile urmatoare fiind tatal (22%) sau profesorul (5%).
 
Romanii sunt insa constienti ca cei sapte ani de-acasa nu sunt de ajuns si cred ca mai multa educatie (75%), experienta unor lideri responsabili (50%) sau exemplul propriu (42%) reprezinta solutii pentru a face ca responsabilitatea sa fie corect valorizata si apreciata de intreaga societate.
 
In opinia sociologului Barbu Mateescu, "societatea romaneasca este inca dominata de institutia familiei, ale carei valori sunt transmise timp de generatii la nivel individual, dar care mai are multi pasi de facut pana la construirea coeziunii de grup. Felul in care romanii se raporteaza la responsabilitate confirma ca acum este un moment bun pentru a incepe o dezbatere pe aceasta tema, fata de care demonstram ca avem afinitati individuale puternice".  

Citeste si: Ce ii ingrijoreaza cel mai tare pe romani
 
Conform studiului "Romania Responsabila", numai 8% dintre persoanele intervievate cred ca societatea romaneasca este responsabila, dar responsabilitatea poate fi insusita prin mai multa educatie (75%), prin lideri mai responsabili (50%), dar si daca suntem exemple de responsabilitate noi insine (42%).
 

Romanii considera ca si companiile trebuie sa aiba o atitudine responsabila fata de societate.
 
Potrivit respondentilor, o companie responsabila este cea care isi tine promisiunile fata de clienti, angajati si parteneri (56%); isi plateste datoriile la timp (47%) si respecta legile in vigoare (40%).
 
De asemenea, 9 din 10 romani declara ca ar renunta la produsele unei companii care nu da dovada de responsabilitate. Mai mult, respondentii sondajului spun ca si-ar da demisia de la o companie care nu este responsabila fata de angajati (66%), fata de clienti (47%) sau fata de societate (48%).
 
Noua pozitionare a Raiffeisen Bank marcheaza trecerea de la sloganul "Reusim impreuna" la "Banking asa cum trebuie" si reprezinta concluzia unui proces de evaluare in randul angajatilor Raiffeisen Bank si in randul clientilor. In urma evaluarii, a rezultat ca cea mai importanta caracteristica a brand-ului este responsabilitatea, dorinta de a face lucrurile asa cum trebuie si cu bun simt.
 
"Cel mai important lucru pe care l-am aflat direct de la clienti: responsabilitatea este definitorie pentru Raiffeisen Bank. Asa ne vad clientii nostri. Mai departe, demersul nostru a fost sa intelegem ce ne-a adus aici si ce avem de facut mai departe. Prin lansarea acestei campanii de comunicare facem un pas important in acest sens”, a spus Doris Dezzani, director executiv de marketing al Raiffeisen Bank.
 
Banca isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest, derulata sub deviza "E timpul sa punem responsabilitatea in lumina". 
Raiffeisen si-a prezentat noua pozitionare de brand lansata printr-o campanie de comunicare a carei tema centrala este RESPONSABILITATEA.
 
Sub semnul "E timpul sa punem responsabilitatea in lumina", campania este inspirata de concluziile mai multor cercetari derulate pe parcursul ultimului an, care demonstreaza ca acum, mai mult ca oricand, clientii bancii, dar si romanii, in general, cred ca responsabilitatea ar trebui pusa in valoare: 98% dintre respondenti considera responsabilitatea importanta pentru a avea succes.
 
"Responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale care a ghidat activitatea Raiffeisen Bank, in cei peste 20 de ani de prezenta pe piata bancara din Romania.
 
Noua pozitionare este rezultatul unui demers de intelegere si prioritizare a factorilor care se regasesc in ADN-ul organizatiei noastre si care sunt compatibili cu valorile in care cred cei mai multi oameni. De aceea, am considerat ca este important sa vorbim mai mult despre responsabilitate, punand in lumina comportamentele responsabile de zi cu zi ale romanilor", a spus Steven van Groningen, presedinte & CEO Raiffeisen Bank.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla
Sanatate

Abonamentul Enayati Medical City nu te lasa singur nici in vacanta. Acces rapid la medici si ghidare in sistemul medical, oriunde te-ai afla

today17 Iul. 2025
V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?
Banii tai - sectiune de educatie financiara

V-ati declarat corect la Fisc toate veniturile personale? Stilul dvs. de viata este conform cu aceste venituri?

today17 Iul. 2025
Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat
Protectia datelor cu caracter personal

Meseria de Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date: Poarta catre un viitor profesional digitalizat

today17 Iul. 2025
Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri
Economie

Contabilii atentioneaza ca ANAF cere informatii fara temei legal. Recomandari pentru mediul de afaceri

today17 Iul. 2025
Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de  2 trilioane de euro
Ultima ora

Europa, mai bogata ca niciodata! UE anunta un buget istoric pentru anii urmatori, de 2 trilioane de euro

today17 Iul. 2025
Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti
Companii

Controale, litigii si blocaje contractuale: riscurile juridice reale pentru companii in contextul noilor masuri fiscale. Recomandarile avocatilor pentru companiile romanesti

today17 Iul. 2025
Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional.
Imobiliare

Analiza. Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional. "Totusi, Capitala ramane una dintre pietele cele mai dinamice din perspectiva evolutiei pe termen lung"

today17 Iul. 2025
Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta
Companii

Expert HR. Cum sa selectezi candidatii la interviurile de angajare pentru functiile de executie: 3 intrebari care fac diferenta

today17 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x