Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!


Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!
de la 18 Feb. 2018
Atentie, patroni! Noua din zece romani ar renunta la serviciile unei companii care nu da dovada de responsabilitate!
Tags: responsabilitate romaniresponsabilitate banciresponsabilitate mediurebranduire raiffeisen

Cu ocazia schimbarii pozitionarii sale de brand, Raiffeisen Bank a publicat sondajul, denumit "Romania Responsabila", realizat de Ipsos in perioada 29 ianuarie - 2 februarie 2018.


Sondajul a cuprins un esantion reprezentantiv la nivel national de 1.088 de respondenti, barbati si femei, cu varsta mai mare de 16 ani. Rezultatele sondajului releva ca majoritatea romani se simt responsabili fata de familie (98%), mediul inconjurator (95%), prieteni (92%) sau persoane care nu se pot ajuta singure (91%).
 

Responsabilitatea se invata acasa
 
Majoritatea romanilor spun ca au invatat ce inseamna sa fii cu adevarat o persoana responsabila de la mama, pe locurile urmatoare fiind tatal (22%) sau profesorul (5%).
 
Romanii sunt insa constienti ca cei sapte ani de-acasa nu sunt de ajuns si cred ca mai multa educatie (75%), experienta unor lideri responsabili (50%) sau exemplul propriu (42%) reprezinta solutii pentru a face ca responsabilitatea sa fie corect valorizata si apreciata de intreaga societate.
 
In opinia sociologului Barbu Mateescu, "societatea romaneasca este inca dominata de institutia familiei, ale carei valori sunt transmise timp de generatii la nivel individual, dar care mai are multi pasi de facut pana la construirea coeziunii de grup. Felul in care romanii se raporteaza la responsabilitate confirma ca acum este un moment bun pentru a incepe o dezbatere pe aceasta tema, fata de care demonstram ca avem afinitati individuale puternice".  

Citeste si: Ce ii ingrijoreaza cel mai tare pe romani
 
Conform studiului "Romania Responsabila", numai 8% dintre persoanele intervievate cred ca societatea romaneasca este responsabila, dar responsabilitatea poate fi insusita prin mai multa educatie (75%), prin lideri mai responsabili (50%), dar si daca suntem exemple de responsabilitate noi insine (42%).
 

Romanii considera ca si companiile trebuie sa aiba o atitudine responsabila fata de societate.
 
Potrivit respondentilor, o companie responsabila este cea care isi tine promisiunile fata de clienti, angajati si parteneri (56%); isi plateste datoriile la timp (47%) si respecta legile in vigoare (40%).
 
De asemenea, 9 din 10 romani declara ca ar renunta la produsele unei companii care nu da dovada de responsabilitate. Mai mult, respondentii sondajului spun ca si-ar da demisia de la o companie care nu este responsabila fata de angajati (66%), fata de clienti (47%) sau fata de societate (48%).
 
Noua pozitionare a Raiffeisen Bank marcheaza trecerea de la sloganul "Reusim impreuna" la "Banking asa cum trebuie" si reprezinta concluzia unui proces de evaluare in randul angajatilor Raiffeisen Bank si in randul clientilor. In urma evaluarii, a rezultat ca cea mai importanta caracteristica a brand-ului este responsabilitatea, dorinta de a face lucrurile asa cum trebuie si cu bun simt.
 
"Cel mai important lucru pe care l-am aflat direct de la clienti: responsabilitatea este definitorie pentru Raiffeisen Bank. Asa ne vad clientii nostri. Mai departe, demersul nostru a fost sa intelegem ce ne-a adus aici si ce avem de facut mai departe. Prin lansarea acestei campanii de comunicare facem un pas important in acest sens”, a spus Doris Dezzani, director executiv de marketing al Raiffeisen Bank.
 
Banca isi schimba pozitionarea de brand printr-o campanie-manifest, derulata sub deviza "E timpul sa punem responsabilitatea in lumina". 
Raiffeisen si-a prezentat noua pozitionare de brand lansata printr-o campanie de comunicare a carei tema centrala este RESPONSABILITATEA.
 
Sub semnul "E timpul sa punem responsabilitatea in lumina", campania este inspirata de concluziile mai multor cercetari derulate pe parcursul ultimului an, care demonstreaza ca acum, mai mult ca oricand, clientii bancii, dar si romanii, in general, cred ca responsabilitatea ar trebui pusa in valoare: 98% dintre respondenti considera responsabilitatea importanta pentru a avea succes.
 
"Responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale care a ghidat activitatea Raiffeisen Bank, in cei peste 20 de ani de prezenta pe piata bancara din Romania.
 
Noua pozitionare este rezultatul unui demers de intelegere si prioritizare a factorilor care se regasesc in ADN-ul organizatiei noastre si care sunt compatibili cu valorile in care cred cei mai multi oameni. De aceea, am considerat ca este important sa vorbim mai mult despre responsabilitate, punand in lumina comportamentele responsabile de zi cu zi ale romanilor", a spus Steven van Groningen, presedinte & CEO Raiffeisen Bank.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016