BCR a amanat ratele pentru mai bine de 30.000 de clienti persoane fizice si a primit peste 1.000 de solicitari de amanare din partea persoanelor juridice
amanare rate bcramanare persoane fiziceamanare rate firmeamanare rate imm
BCR a primit, din martie pana in prezent, aproximativ 36.000 de cereri de amanare a ratelor din partea persoanelor fizice, din care a reusit sa implementeze circa 30.000 de solicitari.
Dintre clientii cu cereri aprobate, 65% sunt pentru solutia BCR, cu trei luni amanare, iar 35% pentru cea oferita prin Ordonanta de Urgenta 37/2020, cu pana la noua luni amanare.
In ultima saptamana, BCR a decis sa contacteze telefonic, in mod proactiv, alti 13.000 de clienti cu posibile probleme financiare pentru a le oferi sprijin si a gasi impreuna solutii pentru depasirea momentelor mai dificile.
Pornind de la premise de educatie financiara, expertii din reteaua BCR le-au prezentat clientilor care sunt optiunile lor, ce inseamna amanarea unei rate, cum arata graficul unui credit dupa amanare si ce impact poate exista in viitor.
Totodata, BCR a primit peste 1.000 de solicitari de amanare a ratelor din partea persoanelor juridice.
Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja solutionate, iar alte 530 au fost depuse au fost depuse de firmele cu o cifra de afaceri de peste un milion de euro, cu o rata de implementare de aproximativ 75%.
BCR a pus la dispozitia clientilor sai persoane fizice mai multe posibilitati de depunere a solicitarii de amanare a ratelor.
Astfel, solicitarea poate fi facuta orin intermediul platformei digitale George, pe loc, gratie unui flux 100% digital, disponibil in magazinul aplicatiei; online, printr-un formular special disponibil pe site-ul www.bcr.ro; prin Contact Center, la numarul de telefon *2227 - fie direct la operator, fie prin intermediul unui robot telefonic, lansat recent, prin care au fost preluate deja aproape 600 de cereri.
Indiferent de solutia aleasa, amanarea se realizeaza fara a fi necesara prezenta fizica. BCR le recomanda clientilor sa apeleze in special la primele doua solutii.
In mod specific, aplicatia de amanare a ratelor, disponibila in George, ofera, practic, raspuns si aprobare pe loc, inclusiv cu receptionarea noului grafic de rambursare.