Cum se face banking la feminin. Clientele sunt tot mai emancipate din punct de vedere financiar

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se face banking la feminin. Clientele sunt tot mai emancipate din punct de vedere financiar Cum se face banking la feminin. Clientele sunt tot mai emancipate din punct de vedere financiar
de Alexandra Stanescu la 08 Mar. 2016
Urmareste-ne pe Google News
cliente bcrfemei de afaceriprivate banking

Femeile care apeleaza la serviciile BCR tranzactioneaza mai des si mai mult cu cardul la POS, incaseaza venituri in cont cu o mai mare regularitate decat barbatii si sunt mari amatoare de cumparaturi offline si online.

Femeile reprezinta 49,4% din numarul total de clienti ai BCR, iar profilul clientei bancii arata ca veniturile lunare (salariu sau pensie) ale domnisoarelor si doamnelor sunt in crestere fata de salariul minim net lunar pe economie. 
 
In plus, ele incaseaza venituri in cont cu o mai mare regularitate decat barbatii.
 
Numarul clientelor BCR care apeleaza la serviciile de private banking (accesibil celor care au in cont peste 200.000 de euro) a crescut cu 8% in ultimul an. 
 
Unul din trei clienti BCR care folosesc serviciul de private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii detin 30% din totalul activelor aflate in administrarea acestui segment. 
 
O treime dintre clientele BCR care folosesc private banking apeleaza la acesta pentru a efectua plasamente in fonduri de investitii. 
 
Femeile economisesc mai mult decat barbatii, depasindu-i atunci cand vine vorba despre numarul depozitelor la termen.
 
Apetenta femeilor pentru imbunatatirea nivelului de viata a intregii familii le situeaza pe primul loc, cand vine vorba despre cumparaturi, femeile fiind si principalele detinatoare de card de debit din portofoliul BCR. 
 
Atentia si grija pentru nevoile curente ale familiei se observa in desfasuratorul cheltuielilor lunare al femeilor, de unde se poate observa preocuparea continua pentru oferirea unor servicii de calitate. 
 
Este vorba despre servicii de educatie mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru intreaga familie, de imbunatatiri sau reamenajari la nivelul locuintei sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le platesc direct din cont, prin serviciul direct debit.
 
Clientele BCR tranzactioneaza mai des si mai mult cu cardul la POS decat barbatii si au o apetenta ridicata pentru internet banking, unul din trei clienti BCR care utilizeaza aceste servicii fiind femeie. 
 
Totodata, 56% dintre clientele bancii care folosesc internet banking recurg la autentificarea prin token sau etoken. 
 
Femeile care apeleaza la serviciile de internet banking ale BCR intra in cont, in medie, de doua ori pe luna si efectueaza operatiuni cel putin o data pe luna, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil. 
 
In ceea ce priveste femeile de afaceri cliente ale BCR, majoritatea au companii in domeniile comertului, productiei si serviciilor. 
 
Peste un sfert dintre microintreprinderile din Romania sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activeaza in Transilvania.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Partenerii nostri

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x