Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014


Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
de la 14 Iul. 2015
Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Tags: transmediainvestitiipublicitatea onlineevaluari independente

Potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia, investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015 cu 7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ajungand la o valoare de 49 milioane EUR (ratecard).


Cu toate ca la nivel de ansamblu piata de publicitate online este caracterizata de o evolutie crescatoare in ultimii ani, tendinta confirmata de cresterea numarului clientilor de publicitate care investesc in acest mediu, precum si de evolutia pozitiva a numarului de marci promovate si a campaniilor derulate, aceasta tendinta nu se regaseste si la nivelul publicitatii de tip display, cresterea investitiilor avand loc in zone ale publicitatii online care nu permit inca monitorizari sau evaluari independente sau transparente. In cazul publicitatii de tip display, investitiile companiilor din Romania, in siteurile autohtone, au inregistrat o descrestere de 7% in primul semestru al anului, fata de aceeasi perioada a anului 2014.









Sectoarele de activitate care au generat cele mai importante investitii in publicitatea online  in prima jumatate a lui 2015 sunt piata auto si comunicatiile, urmate de sectorul financiar si de magazinele online. Comparativ cu acelasi interval al anului 2014, investitiile in publicitatea online ale sectorului financiar s-au dublat, in special datorita clientului ING GROUP, in timp ce sectorul farmaceutice a avut o crestere de aproximativ 145%, principalele marci comunicate fiind Audionova, Ortopedica, Sensiblu, Catena si Medicover.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016