Romanii intreaba, robotii bancari raspund. Milioane de persoane s-au informat astfel, in 2021
roboti bancarichatboti bancimotoare cautare banci
Nevoia de banking de la distanta a romanilor s-a potrivit cu procesul accelerat de digitalizare al bancilor din tara noastra. Un numar in crestere de clienti si de potentiali clienti gasesc raspunsuri la intrebari cu ajutorul robotilor de comunicare sau al motoarelor de cautare elaborate de institutiile de credit.
In 2021, fata de 2020, 3,6 milioane de persoane au accesat informatii pe platforma
Intreb BT, in crestere cu 23%, ca numar de vizitatori, si cu 22% din punct de vedere al vizitelor.
Plaforma contine peste 1.800 de intrebari si raspunsuri despre banking si este un motor de cautare actualizat de echipa Bancii Transilvania, datorita caruia informatii despre produse si servicii bancare sunt la indemana, online.
Intreb BT este si un mediu de informare, educare si ghidare, alaturi de celelalte canale BT de comunicare directa cu clientii: peste 500 de sedii, Call Center, social media si chatboti.
In 2021, a crescut interesul pentru banking/solutii la distanta.
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat cautarile de informatii despre aplicatiile BT, transferuri bancare, actualizarea datelor de contact si despre credite pentru romanii care lucreaza in strainatate.
A crescut si interesul pentru informatii despre banking din partea romanilor din diaspora, cresterile de trafic pe site fiind de 66% pentru Spania, 65% pentru Republica Moldova, 54% pentru Olanda si 50% pentru Italia.
Categorii noi de clienti viziteaza site-ul: cel mai mare interes a fost din partea persoanelor cu varste mai mari de 65 de ani (plus 60%), 45-54 ani (plus 50%), 55-64 (plus 39%).
Telefonul a devenit modul preferat de accesare a informatiilor
Banca a constatat faptul ca din ce in ce mai multi clienti sau potentiali clienti intra pe site de pe telefon, plus 26%, in 2021, fata de 2020.
Tot mai multe persoane ajung la informatiile de pe Intreb BT intrand direct pe platforma, si anume 60%, ceea ce inseamna un record din acest punct de vedere.
Restul de trafic pe site a venit prin cautari specifice pe Google.
Vizitatorii platformei au posibilitatea da a evalua utilitatea raspunsului cautat.
Cele mai multumite persoane au fost cele care s-au interesat daca mai put lua imprumuturi daca figureaza in Biroul de credit.
Romanii au mai aflat care este codul SWIFT, care este varsta minima pentru a beneficia de un card de debit.
Au mai vrut sa stie de ce documente au nevoie pentru deschiderea unui cont si care este durata unui transfer bancar in Romania si in strainatate.