Romania, in pericol de a pierde organizarea Euro 2020? Stadioanele nu exista, metroul, calea ferata si autostrada, nici gand!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romania, in pericol de a pierde organizarea Euro 2020? Stadioanele nu exista, metroul, calea ferata si autostrada, nici gand!
Romania, in pericol de a pierde organizarea Euro 2020? Stadioanele nu exista, metroul, calea ferata si autostrada, nici gand!
de Adrian Somai la 13 Nov. 2018
Urmareste-ne pe Google News
romaniaorganizare euro 2020campionat europeanarena nationalametrou otopeniautostrada a3uefa

Toamna anului 2014 aducea o veste buna pentru intreg fotbalul romanesc, si anume castigarea organizarii in Romania a patru meciuri din cadrul Campionatului European din 2020. La Bucuresti, pe Arena Nationala, cel mai mare stadion al tarii, se vor juca trei meciuri din faza grupelor si un meci din faza optimilor de finala. Vestea organizarii acestor meciuri nu era o veste buna doar pentru fotbalul romanesc, ci si pentru intreaga tara. Si asta pentru ca UEFA a impus la acea vreme cateva conditii pentru ca Romania sa poata organiza aceste meciuri de la EURO 2020.

Lasand la o parte stadioanele propriu zise pe care se vor juca si pe care se vor antrena echipele care vor juca la Bucuresti, Romania mai avea sa aiba grija de anumite aspecte: o linie de metrou si o cale ferata care sa lege centrul orasului cu aeroportul, o autostrada care sa lege capitala Romaniei de Ungaria si alte detalii de ordin organizatoric. 

Acum, cand mai sunt mai putin de doi ani pana la primul fluier de start de la Euro 2020, o delegatie UEFA a venit la Bucuresti pentru a inspecta stadiul pregatirilor. Surpriza lor cea mai mare a fost ca nu au avut ce sa vada … stadioanele dedicate sesiunilor de antrenament nu exista, gazonul de pe Arena Nationala este intr-o stare deplorabila, metroul nu exista, calea ferata la fel, iar despre autostrada nici vorba. In aceste conditii, cei de la UEFA au inspectat aeroporturile, hotelurile si mai multe baze de antrenament. Insa, acestea reprezinta cea mai mica grija a noastra cu privire la organizarea acestor patru meciuri. 

Romania nici nu a inceput sa lucreze la cele trei stadioane noi promise 

In urma cu patru ani, Romania si-a luat angajamentul de a construi trei stadioane noi pana in anul 2020. Desi au trecut mai bine de patru ani de atunci, am putea spune ca lucrarile nici macar nu au inceput. Deocamdata, Stadionul Ghencea a fost demolat, insa nu se stie exact cum vor continua lucrarile. La Stadionul Arcul de Triumf lucrurile stau si mai rau, singurele lucrari facute pana acum fiind demontarea unor scaune de la tribuna. Despre Stadionul Dinamo din Stefan cel Mare nici nu mai avem ce sa spunem, partea de documentatie nefiind inca pusa la punct nici pana in ziua de astazi. 

Stadionul National Arena, cel pe care se vor juca si cele patru meciuri de la Euro 2020, arata cat de cat bine, insa are nevoie de o serie intreaga de imbunatatiri. Printre acestea se numara si gazonul, ultimul derby dintre Dinamo si FCSB jucandu-se mai mult pe nisip decat pe iarba. 

Metrou si cale ferata din centrul Bucurestiului pana la Aeroportul Henri Coanda 

Avand in vedere importanta unui asemenea turneu final, Romania asteapta un numar considerabil de turisti straini care vor veni sa isi sustina nationala. Drept pentru care, cei de la UEFA au impus asigurarea transportului subteran intre Aeroportul Henri Coanda si centrul orasului. Ca varianta secundara ar fi fost o linie ferata care sa lege cele doua puncte. Asa cum stim cu totii, lucrarile nici macar nu au inceput pana la ora actuala. Si, cel mai probabil, nici nu vor incepe prea curand. 

Autostrada A3 intre Bucuresti si Bors

Spre deosebire de celelalte orase europene care vor organiza meciuri in cadrul Euro 2020, Romania sta extrem de prost la capitolul infrastructura rutiera. UEFA a solicitat asigurarea unei legaturi intre Bucuresti si tarile vecine prin autostrazi sau drumuri europene. Conform FRF, autoritatile statului au garantat ca Autostrada A3 va fi finalizata pana in anul 2020, insa sansele de reusita sunt destul de mici. 

 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Mai putini bugetari in Romania! Coalitia pro-europeana vrea cel mai mic Guvern de dupa Revolutie
Ultima ora

Mai putini bugetari in Romania! Coalitia pro-europeana vrea cel mai mic Guvern de dupa Revolutie

today13 Dec. 2024
Ce avem de castigat dupa ce am intrat in Schengen?
Economie

Ce avem de castigat dupa ce am intrat in Schengen?

today13 Dec. 2024
Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile
Business

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile

today13 Dec. 2024
Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile
Business

Building Companion: Digitalizarea industriei constructiilor, un pas firesc in evolutia acestui domeniu Peste 84% dintre accesari sunt mobile

today13 Dec. 2024
Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x