Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt cele mai bune spatii de birouri din Bucuresti pentru afacerea ta


Care sunt cele mai bune spatii de birouri din Bucuresti pentru afacerea ta
de la 13 Apr. 2018
Care sunt cele mai bune spatii de birouri din Bucuresti pentru afacerea ta
Tags: imobiliarecladire birouriliviu tudor

Daca detineti o afacere in Bucuresti si vreti sa va aliniati celor mai noi tendinte din domeniu, trebuie sa stiti ca tendinta este aceea de derulare a activitatii in cladiri moderne de birouri. Numarul acestor imobile s-a inscris, in ultimii ani, pe un trend ascendent, iar, in intervalul 2018 – 2019, este asteptata o crestere a numarului acestora, in toata Capitala.


Specialistii estimeaza ca, in 2018, vor fi livrate aproximativ 320.000 de metri patrati de spatii de birouri, care in proportie de 90% au fost deja preinchiriate. Pana in 2019, suprafata acestora poate atinge valoarea de 600.000 de metri patrati, acestea fiind, in principal, cladiri de clasa A. Va prezentam, in continuare, mai multe detalii referitoare la piata cladirilor de birouri din Bucuresti pentru a va putea ajuta sa identificati cea mai buna si avantajoasa solutie pentru afacerea pe care o detineti.   

Cele mai importante zone cu cladiri de birouri din Capitala

Investitiile in aceste cladiri de birouri apartin fie unor dezvoltatori noi pe piata bucuresteana care sunt tinuti la distanta de instabilitatea mediului de afaceri roman, fie unora care au mai dezvoltat proiecte aici si se afla acum in extindere. Un exemplu deosebit este dezvoltatorul imobiliar Genesis Property, aflat in proprietatea binecunoscutului antreprenor roman Liviu Tudor care un plan special de extindere a ansamblului de cladiri de birouri West Gate Business Park, din cartierul Militari. Astfel, in cadrul acestuia, functioneaza si primul camin studentesc privat din Bucuresti - West Gate Studios – pe care dezvoltatorul intentioneaza sa-l extinda in viitorul apropiat pe fondul lipsei de locuri de cazare in caminele studentesti de stat, dar si pentru a functiona ca o adevarata pepiniera pentru multinationalele din parcul sau de afaceri. Daca in anii trecuti dezvoltatorii se concentrau doar pe cateva zone din Capitala (precum centru-nord Dimitrie Pompeiu sau Pipera si Victoriei-Aviatorilor), astazi, acestia au inceput sa se orienteze si catre alte zone ale orasului, cum ar fi centru-vest, Unirii - Timpuri Noi si Expozitiei - Piata Presei Libere, facandu-si aparitia, astfel, 5 poli principali de dezvoltare, in domeniul dezvoltarii cladirilor de birouri. Specialistii imobiliari considera ca anul 2018 este cel mai bun dupa criza pe segmentul dezvoltarii cladirilor de birouri, ceea ce arata ca momentul este foarte potrivit pentru a face o achizitie sau o relocare de acest tip.         

De ce criterii tin cont companiile atunci cand isi aleg biroul

Bucurestiul se esitueaza pe locul al saselea intr-un top al celor mai aglomerate oras din Europa, conform unui studiu realizat de TomTom Telematics, unul dintre liderii mondiali ai domeniului, pe baza analizei indicelui anual de trafic. Astfel, pentru companiile care isi desfasoara activitatea in oras este foarte important ca biroul ales sa fie aproape de mijloace de transport in comun, in special de metrou. De asemenea, Bucurestiul se afla pe locul patru in topul celor mai poluate capitale europene, motiv pentru care cel de-al doilea criteriu pe care il iau in considerare companiile si care este la fel de important este spatiul verde disponibil. Pentru a veni cat mai mult in ajutorul viitorilor chiriasi, cladirile de birouri sunt clasificate in cateva categorii principale. Cladirile de birouri de clasa A se afla intr-o zona centrala sau ultracentrala, au o buna vizibilitate, acces facil, o suprafata totala de peste 10.000 mp si sunt alese, in principal, de catre companii care doresc sa isi creeze un renume pe piata, motiv pentru care imaginea este foarte importanta. Cladirile de clasa B se afla in zone semicentrale sau periferice, au suprafata totala construita situata intre 1.000 mp si 3.000 mp si sunt alese de catre companii importante pentru sediu, de firme internationale care nu desfasoara activitati directe cu clientii si de cele mici/mijlocii. In clasa C, sunt incluse cladiri cu parcari generoase atat noi, cat si vechi si care sunt la origine foste fabrici, situate in cartiere sau la periferii.           

In ultimii ani, cele mai cautate sunt „cladirile verzi”, proiectate si construite la standarde inalte si sustenabile din punct de vedere ecologic, motiv pentru care sunt incadrate in clasa A. Oricare ar fi categoria din care imobilele de birouri se incadreaza, este cert faptul ca cererea pentru acestea este in crestere continua, cerere careia dezvoltatorii incearca sa-i raspunda printr-o oferta cat mai diversificata.       

Sursa foto:
https://unsplash.com/photos/KBX9XHk266s



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016