Vascar a fost infiintata in anul 1984 la Vaslui, sub denumirea de Industria Carnii, insa a cunoscut una dintre cele mai rapide dezvoltari de cand a fost preluata de noua conducere. Directiile pentru viitor sunt clare: produse fara E-uri, conservanti, coloranti si aditivi alimentari, respectiv cat mai multa sustenabilitate si grija pentru mediu.
Inainte de a deveni Director General Vascar, ati fost Marketing Assistant si apoi Marketing Manager. Cum a fost acest parcurs?
Vlad Ciuburciu: Am privit ca o mare provocare oportunitatea de a dezvolta business-ul familiei si de a-l transforma in ceea ce este astazi: o companie recunoscuta si apreciata nu numai la nivel regional, in judetele din Moldova, ci si la nivel national si chiar international. Am preluat conducerea executiva Vascar in octombrie 2017, dupa ce anterior lucrasem in Departamentul de Marketing, interactionand cu toate celelalte departamente, de la vanzari si productie la financiar si achizitii, ceea ce a contat foarte mult.
Care considerati ca este cea mai mare realizare a dumneavoastra, de cand ocupati functia de Director General al companiei Vascar?
Vlad Ciuburciu: Realitatea este ca am preluat o companie care era deja stabila, cunoscuta si apreciata la nivelul judetelor Moldovei. Ceea ce am adus nou este o abordare de business mai ancorata in realitatile prezentului si o crestere a notorietatii companiei si a brandurilor sale, Vascar si Moldova in Bucate - brand premium, la nivelul intregii tari. In vara anului 2018, alaturi de echipa mea, am lansat gama "Alege natural, fara E-uri", de la Moldova in Bucate, o linie de produse 100% naturale, cu ingrediente de cea mai buna calitate, prin care am avansat o declaratie puternica: fara E-uri. Gama cuprinde si o linie de preparate din carne rumenite, unice pe pia??, care au prins rapid datorita gustului deosebit, irezistibil, dar si a calitatii superioare a ingredientelor - 100% naturale, fara E-uri.
Ce va propuneti pentru viitor?
Vlad Ciuburciu: Vascar este un business de familie, cu care eu am luat contact inca din timpul studentiei, lucram pe perioada verii in magazinele proprii (n.r. Vascar detine un numar de 21 de magazine proprii in regiunea Moldovei), mergeam la targurile de profil. Dupa ce am terminat studiile, inclusiv masterul, am preluat Departamentul de Marketing. In mod cert, destinul meu este foarte legat de cel al companiei Vascar, iar in anii urmatori imi doresc ca aceasta sa devina o companie cunoscuta si apreciata de toti romanii.
Ultimele NOUTATI
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Cum se va calcula noul impozit pe proprietate - de la 1 ianuarie 2026 se schimba regulile si pentru apartamente, dar si pentru case
Piata imobiliara, la un pas sa repete criza din 2008. Creditele ipotecare s-au prabusit, romanii nu se mai arunca sa isi cumpere case pe 30 de ani
Partenerii nostri
Instruirea SSM la continuarea activitatii dupa pensionare - reglementari cheie
Ce se intampla daca depasesti 90 zile concediu medical. Drepturi si obligatii
Chitanta neinregistrata in anul 2024: Cum se remediaza situatia
Renuntarea la dividende in favoarea celorlalti asociati: Care este solutia legala sigura si corecta?
Monografii Contabile 2025: Modele grupate pe domenii, gata de folosit
Te-ar putea interesa si
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare