Apple va avea propria agentie de publicitate, cu un personal de 1.000 de angajati
applemarketingpublicitaterecrutaregadget-uriagentii de publicitate
Compania Apple este cunoscuta atat pentru produsele sale, cat si pentru reclamele care raman intiparite in constiinta publica. Totusi, in anii recenti, Apple a ramas in urma in privinta publicitatii si necesita o revigorare.
Apple ar putea beneficia de propria agentie de publicitate si AdAge a oferit unele detalii despre aceasta initiativa.
Proiectul celor de la Apple va cuprinde 1.000 de persoane, care vor lucra in agentia de publicitate; personalul este comparabil cu cel de la Grey Advertising, care administreaza conturile Canon, Gillette si DirecTV.
Apple va colabora insa si cu agentiile exterioare - de fapt, se pare ca gigantul tehnologic se bazeaza deja pe agentia sa interna, pentru a atrage pitch-uri excelente din partea altor asemenea firme.
AdAge sustine ca Apple a lansat "o batalie" intre partenerul sau de cursa lunga in domeniul publicitar, TBWA/ Media Arts Lab si agentia sa interna, dorind sa beneficieze de cele mai bune idei - o practica opusa standardelor operationale obisnuite; totusi, agentia TBWA va trebui sa se conformeze situatiei, daca doreste sa nu piarda un client atat de important precum Apple.
Pentru a-si infiinta echipa de publicitate, Apple a recrutat oameni din mai multe agentii, inclusiv din TBWA/ MAL.
Desi Apple reuseste sa atraga angajati talentati, altii considera ca americanii nu sunt cunoscuti in domeniul publicitar si nu doresc sa se implice in activitatea companiei.
Documentele din cadrul procesului Apple vs. Samsung arata ca VP-ul diviziei de marketing, Phil Schiller, a considerat ca Samsung a depasit Apple, in privinta publicitatii.
Nu stim in ce masura va face diferenta agentia interna de publicitate a Apple, dar se pare ca producatorul de gadget-uri va miza pe toate armele de marketing in lunile care urmeaza, scrie theverge.com.