Huawei urca 20 de pozitii in clasamentul BrandZ - Top 100 branduri globale in 2016
huaweismartphonebrand
Compania Huawei a fost inclusa in editia din 2016 a "Top 100 Branduri globale", pentru a doua oara consecutiv. In plus, compania a fost inclusa si in "Top 20 Risers", valoarea brand-ului crescand cu 22%.
Astfel, potrivit clasamentului BrandZ, valoarea brand-ului Huawei, in 2016, este estimata la 18,652 miliarde de dolari, iar acesta a urcat 20 de pozitii in clasament, ajungand pe locul 50. Aceasta realizare semnificativa este dublata de rezultatele financiare ale companiei in anul 2015. In 2015, veniturile Huawei au depasit 20 de miliarde de dolari, inregistrand o crestere de aproape 70%, comparativ cu anul 2014, iar livrarile de smartphone-uri au fost de aproximativ 108 milioane de smartphone-uri, o crestere cu 44% fata de anul precedent.
„In 2015 Huawei si-a consolidat pozitia situandu-se printre primii trei producatori de dispozitive mobile privind cota de piata, reducand in acelasi timp in mod semnificativ diferenta fata de concurenta. Clasamentul recent BrandZ – „Top 100 Branduri Global”, arata ca pozitia noastra la nivel global este din ce in ce mai puternica cu fiecare an si ca Huawei are potentialul si ambitia de a deveni lider de piata” , a declarat Richard Yu, CEO, Huawei Consumer Business Group.
O alta realizare importanta pentru companie este includerea si in clasamentul Brandz – „Top 20 Risers”, unde se situeaza pe pozitia 14, fiind una din companiile care a inregistrat cea mai mare crestere a valorii brandului de la an la an, de 22%.
Millward Brown si WPP au publicat clasamentul BrandZ – „Top 100 Branduri Globale” aferent anului 2016, iar sistemul de clasificare folosit pentru acest top este considerat unul din cele mai competente sisteme de evaluare privind influenta brand-urilor si este singurul care se bazeaza atat pe valoarea brandului, din punctul de vedere al potentialilor consumatori si al celor existenti, cat si pe datele financiare.
„Huawei dezvolta in mod constant atat tehnologii si solutii inovatoare, cat si performante de business. Prin inovatii avansate si colaborari, Huawei va continua sa livreze produse de top clientilor sai”, a declarat Richard Yu, CEO, Huawei Consumer Business Group.
Huawei urmeaza o strategie de globalizare, care integreaza cele mai bune resurse pentru a se adresa consumatorilor din intreaga lume. Huawei opereaza in peste 170 de tari si regiuni, iar doua treimi din veniturile sale provin de pe pietele din afara Chinei. Huawei investeste cel putin 10% din profitul sau in cercetare si dezvoltare. Astfel, in 2012, procentul a fost de 13,7%, iar in 2015 de 14,3%. Huawei are 14 sedii regionale, 16 centre R&D, 36 de centre de inovatie si 45 de centre de pregatire la nivel mondial.
Foto: pixabay.com
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing