KLM, prima companie aeriana care are cont confirmat de WhatsApp Business
klm whatsapp businesscanale media
WhatsApp si KLM Royal Dutch Airlines au inceput un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp. KLM ofera acum clientilor din intreaga lume informatii despre confirmarea rezervarii, notificari de check-in, imbarcare, actualizarea statusului de zbor si raspunde la intrebari in 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicatiei oficiale WhatsApp Business.
KLM este una dintre primele companii si prima companie aeriana din intreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business.
Acest program pilot este un prim pas pentru WhatsApp. Aplicatia a fost pusa in functiune in cateva tari deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scara larga in urmatoarele saptamani.
Oferirea de informatii despre zboruri catre clienti prin contul de WhatsApp permite accesul la informatie usor, facandu-l disponibil in aeroport, pe drum sau de acasa.
Clientii pot sa contacteze direct agentii KLM, 24/7, prin intermediul aplicatiei. Serviciul este disponibil clientilor care rezerva bilete sau se conecteaza prin KLM.com si aleg optiunea de a primi informatii prin intermediul WhatsApp.
Mesajele sunt sigure, astfel incat acestea pot fi citite numai de catre client si de KLM. Clientii pot recunoaste cu usurinta conturile verificate, utilizand aplicatia oficiala WhatsApp Business. Acestia vor vedea o insigna de forma unei bife, de culoare verde langa numele de contact KLM din WhatsApp.
Din 2009, KLM si-a castigat reputatia de pionier in social media. KLM are peste 25 de milioane de fani si urmaritori pe diverse platforme sociale.
Prin aceste canale, KLM primeste peste 100.000 de mentiuni in fiecare saptamana, dintre care 15.000 sunt intrebari sau remarci.
Acestora le raspund personal mai mult de 250 de agenti, care formeaza cea mai mare si cea mai dedicata echipa de social media din lume.
Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat si KakaoTalk, KLM ofera raspunsuri clientilor sai 24/7 in olandeza, engleza, germana, spaniola, portugheza, franceza, chineza, japoneza si coreana. In timpul orelor de program, KLM ofera, de asemenea, servicii in limba italiana.
KLM a fost prima companie aeriana din lume care a oferit clientilor sai optiunea de a primi documente de zbor si actualizari prin Messenger, Twitter si WeChat.