7 beneficii optionale pentru angajati
beneficiiangajatiangajatorreduceriprime de vacantacontract de munca
In calitatea de angajator, puteti oferi o serie intreaga de beneficii optionale, cum ar fi primele de vacanta, primele speciale, discounturile sau gratuitatile, participarea la profit, cumpararea de actiuni, asigurarile de sanatate sau de viata si altele.
Prima de vacanta se acorda ca un supliment la indemnizatia de concediu de odihna si se plateste inainte de plecarea in vacanta.
Primele speciale se pot acorda cu prilejul unor sarbatori religioase sau a unor zile festive (ex: implinirea a 5 - 10 ani de vechime in organizatie).
Reducerile pot fi oferite sub forma de discounturi la produsele/serviciile firmei dumneavoastra.
Printre altele, salariatii pot beneficia, dupa aprobarea bilantului contabil, de o cota-parte din profitul net al societatii, de pana la 10% in cazul societatilor comerciale si de pana la 5% in cel al regiilor autonome.
De asemenea, angajatii pot cumpara actiuni ale companiei dumneavoastra la bursa, in conditii bune.
Le mai puteti oferi si alte beneficii, precum masina firmei spre folosinta, transport catre si de la serviciu, locuri de parcare, rambursarea contravalorii transportului pentru orele tarzii, in conditiile atmosferice dificile.
... cititi detalii pe LegislatiaMuncii.ro