Imagine de manager: de ce este important felul in care arati, atunci cand ocupi o functie de conducere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Imagine de manager: de ce este important felul in care arati, atunci cand ocupi o functie de conducere
Imagine de manager: de ce este important felul in care arati, atunci cand ocupi o functie de conducere
de Redactia Manager la 05 Aug. 2022
implant dentar premiumfatete dentarezambet de un alb stralucitor

Stilul este o forma de exprimare, a ceea ce esti si a imaginii pe care o proiectezi celor din jur. Dureaza o secunda, in timpul unei intalniri profesionale, pentru ca interlocutorii sa isi faca o idee despre tine - chiar si gresita -, numai privindu-te. Prin urmare, pentru a fi cat mai credibil, este foarte important sa prezinti lumii cea mai buna si plina de prestanta versiune a ta.

Oamenii care au grija de modul in care arata, nu numai din punctul de vedere al tinutei, ci al aspectului general, sunt considerati persoane de incredere. Pentru ca se presupune ca, asa cum ai grija de imaginea ta, esti la fel de serios si din punct de vedere profesional. Iata mai jos de ce este important modul in care arati, atunci cand ocupi o functie de conducere. 

Imaginea este o alegere personala

Managerul ocupa una dintre functiile centrale ale companiei, iar activitatea sa este complexa, de la conducerea unei echipe conform rezultatelor asteptate la gestionarea relatiilor cu angajatii, care au nevoi si personalitati diferite. Indiferent de profilul de manager pe care il ai, tu esti cel care alege ce imagine vrea sa prezinte celor din jur. Iar buna gestionare a acesteia iti permite sa iti cresti vizibilitatea, sa iti mobilizezi echipele de angajati, sa iti convingi partenerii si clientii si, in general, sa te afirmi pe o piata extrem de competitiva. 

Ce este imaginea profesionala

Aceasta trebuie sa fie privita ca un concept complex, rezultat dintr-un cumul de aspecte. Peste imaginea personala, care este coloana vertebrala a identitatii unei persoane, se suprapune imaginea corporate. Aceasta corespunde identitatii si valorilor companiei pentru care lucrezi sau pe care o conduci. 

Cum ai grija de imaginea ta

In ceea ce priveste imaginea profesionala, proverbul “Haina nu face pe om” nu se aplica, dimpotriva. O tinuta ingrijita iti va permite sa ai mai multa incredere in tine, iar acest lucru se va transmite si celor din jur.

Un zambet autentic si stralucitor

Zambetul este o forma de comunicare non-verbala. Este contagios, stimuleaza sistemul cardiovascular si reduce nivelul de cortizol din organism, hormonul stresului. Este important sa ai o atitudine pozitiva fata de angajati si clienti si sa le zambesti, cu conditia sa o faci in mod natural. O buna ingrijire orala este, deci, importanta. 

Mergi la un control stomatologic de doua ori pe an, pentru a preveni probleme precum carii sau gingivite si pentru un detartraj profesional. Daca ai dinti lipsa, o solutie excelenta este un implant dentar premium, care reda functionalitatea si estetica danturii. Daca nu esti multumit de nuanta naturala a dintilor, poti apela la tratamentul cu fatete dentare, pentru un zambet de un alb stralucitor.

Respecta codul vestimentar si ai grija la detalii

Poti sa respecti codurile vestimentare specifice sectorului tau de activitate, dar acest lucru nu inseamna ca nu poti aduce un element original in tinuta ta. Important este sa fii riguros, pentru ca totul este o chestiune de detalii. Gestioneaza aspecte care poate ti se par nesemnificative: ingrijeste-ti unghiile, ai grija de tunsoare/ coafura. Hainele trebuie sa fie intr-o stare impecabila, curate, fara pete, calcate, iar pantofii, in buna stare. Este de preferat sa ai tinute mai putine, dar de o calitate excelenta, decat mai multe, dar intr-o stare neingrijita.

Ai grija la postura

Este aproape inutil sa te imbraci bine, daca nu ai o postura corecta. Postura face parte din prestanta. Stai drept, cu capul sus, privirea inainte si evita anumite forme de comunicare non-verbala, precum incrucisarea bratelor peste piept sau mainile in buzunare, care ar putea indica o lipsa de interes, atitudine defensiva sau nonsalanta. Comunicarea non-verbala este la fel de importanta ca cea verbala si ofera celor din jur anumite informatii despre stilul si personalitatea ta.

Stilul personal poate fi unul dintre cei mai buni aliati pentru un manager, putand oferi prestanta si credibilitate si generand noi oportunitati de cariera. 

Sursa foto: Freepik

Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)
Fotbal

Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)

Pe parcursul unui meci de fotbal, arbitrul trebuie sa ia rapid in jur de 130 de decizii importante, cu impact direct asupra rezultatului final. Si, evident, uneori greseste. Pentru ca e greu sa iti...
today17 Aug. 2022
E OFICIAL. Cresc salariile din sectorul bugetar
Ultimele stiri economice

E OFICIAL. Cresc salariile din sectorul bugetar

Miercuri a fost o zi plina pentru Guvern - plina de decizii dificil de luat, mai bine zis! S-a decis retragerea Ordonantei prin care salariile unor angajati la stat cresteau chiar si cu 50%, pe...
today17 Aug. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Anunul Lidl pentru toti clientii din Romania care stau prost cu banii: ce poti face acum, daca ai salariul mic
Companii

Anunul Lidl pentru toti clientii din Romania care stau prost cu banii: ce poti face acum, daca ai salariul mic

today17 Aug. 2022
Aparatul nostru bugetar numara peste 1.200.000 de angajati: cei mai multi bugetari ai tarii lucreaza in administratia centrala
Ultimele stiri economice

Aparatul nostru bugetar numara peste 1.200.000 de angajati: cei mai multi bugetari ai tarii lucreaza in administratia centrala

today17 Aug. 2022
Amenzile care se anuleaza: Statul iti da banii inapoi, unde depui cererea, ce scrii in ea
Ultima ora

Amenzile care se anuleaza: Statul iti da banii inapoi, unde depui cererea, ce scrii in ea

today17 Aug. 2022
Gata cu relaxarea. ROBOR isi reia cresterea. Bancile sar din nou calul?
Financiar-Bancar

Gata cu relaxarea. ROBOR isi reia cresterea. Bancile sar din nou calul?

today17 Aug. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x