Noua fata a TinaR
tinarcampaniezambetbrandhainefemei
TinaR a lansat o campanie de rebranding inedita, menita sa salveze de la o moarte lenta, dar aproape sigura, unul dintre cele mai vechi branduri romanesti de fashion, post-decembriste.
Brandul TinaR a avut parte de propria sa portie de criza, una chiar generoasa, a facut compromisuri pe care nu si le-ar fi dorit si a suspinat dupa vremurile bune pana cand a decis sa se reinventeze. TinaR este departe de a fi vreo descoperire de moment. Brandul exista de 18 ani in Romania, dar in ultimii trei ani a intrat intr-un con de semi-anonimat care i-a zduncinat puternic pozitia pe piata.
Cei trei ani petrecuti "pe banca de rezerva" par sa-i fi fost de folos brandului care a revenit in aceasta toamna cu o reala surpriza la capitolul rebranding. Sub sloganul "Tu ce zambet porti azi?", afisul de campanie al TinaR ne dezvaluie un grup de femei obisnuite cu varste cuprinse intre 25 si 50 de ani, senine, cu un zambet extrem de natural, in tinute marca TinaR. Campania de "reinventare" a brandului include colaborarea cu doua nume notorii in designul de moda romanesc: Ludmila Corlateanu si Adelina Ivan. Totul, doar-doar sa-si recapete clientele pierdute in anii trecuti. Ca parte a campaniei, TinaR si-a lansat si un nou website.
"Zambetul", laitmotivul acestei campanii, a fost si parola "secreta" pentru fanele TinaR de pe Facebook, care au beneficiat de 20% reducere la hainele din noua colectie doar pentru ca au rostit "zambet" cand au ajuns in fata casei de marcat.
De ce a fost ales tocmai "zambetul" ca punct central al campaniei? "Ne-am dat seama ca am uitat sa flirtam cu femeia pe care noi o cunoastem cel mai bine, de 18 ani, si la suflet, si la trup: romanca pasionata de moda", a declarat pentru Marketingportal.ro, Paula Negrea, manager de comunicare TinaR. Ca multe alte branduri, si TinaR si-a dat seama intr-un final ca nu este suficient sa stai pe margine si incerci sa-ti faci produsul cat mai bun, daca nu-l si promovezi.
Asa a aparut mesajul de pe etichetele hainelor TinaR: "Am sa-ti vin bine pentru ca ma asortez cu zambetele tale". Cat de mult zambesc clientele care trec pragul unuia din cele 20 de magazine pe care TinaR le are in toata tara, nu se stie. Dar cu siguranta reprezentantilor TinaR le-a revenit zambetul pe fata odata cu aceasta campanie. Dupa spusele managerului de comunicare al TinaR, Paula Negrea, vanzarile companiei au crescut cu 50% in noiembrie 2011 fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ramane de vazut cat timp isi vor reusi sa-si pastreze acest zambet...
citeste continuarea pe MarketingPortal.ro.