9 factori care transforma cartea de vizita intr-un instrument de marketing eficient

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
9 factori care transforma cartea de vizita intr-un instrument de marketing eficient
de Manager.ro la 17 Apr. 2015
Urmareste-ne pe Google News
marketingvanzaricarti de vizita

9 factori care transforma cartea de vizita intr-un instrument de marketing eficient

                
    Unul dintre cele mai importante instrumente folosite de agentii de vanzari - cartile de vizita - sunt considerate ca simple dreptunghiuri de hartie cu numele propriu, functia ocupata in cadrul firmei si numarul de telefon de la serviciu.

Cartile de vizita trebuie tratate cu maxim interes deoarece:



1. Sunt inmanate potentialilor clienti la prima intalnire, contribuind la prima impresie lasata in mintea acestora. In vanzari, prima impresie poate fi hotaratoare pentru incheierea unui contract. O carte de vizita a dvs. poate ajunge la un potential client prin intermediul altei persoane, ceea ce face ca prima impresie sa fie formulata numai pe baza cartii de vizita. 
 
2. Arata pozitia pe care o ocupati in interiorul firmei. Functia pe care o ocupati in cadrul firmei are menirea de a nu fi tratati ca simple persoane de contact, cum ar fi o secretara, care sa ofere informatii despre persoanele angajate in cadrul firmei si despre produsele si serviciile pe care firma le ofera. Potentialii clienti vor sti pentru ce trebuie sa apeleze la dumneavoastra.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra! 
 
3. Reprezinta o modalitate ieftina de a raspandi vestea despre dvs. si despre firma dumneavoastra. In comparatie cu alte mijloace de promovare a firmei si a activitatii pe care dvs. o desfasurati, cartile de vizita sunt unul dintre cele mai ieftine instrumente pot fi folosite in promovarea vanzarilor.

Principalele elemente pe care le contin in general cartile de vizita sunt:

- nume si prenume;

- functia;

- denumirea firmei;

- sediul firmei;

- adresa paginii web a firmei;

- adresa de e-mail a dvs. de pe server-ul firmei, precum si adresa de e-mail a firmei, la care clientii si potentialii clienti pot cere informatii suplimentare sau pot depune reclamatii si sugestii;

- sediul sucursalei, al filialei sau adresa punctului de lucru in care va desfasurasi activitatea, daca este cazul;

- numere de telefon de la sediul firmei, ale sucursalei, ale filialei si/sau ale punctului de lucru unde va desfasurati activitatea;

- numere de fax de la sediul firmei, al sucursalei, ale filialei si/sau ale punctului de lucru unde va desfasurati activitatea.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra!

Obiectivul principal pentru care va tipariti si impartiti carti de vizita diverselor persoane este facilitarea contactului. Prin urmare, o carte de vizita poate contine doar numele dumneavoastra, functia si numarul de telefon. Totusi este prea vag.

Oferirea numai a datelor de contact de la serviciu poate sublinia faptul ca nu sunteti disponibil pentru clientii dumneavoastra 24 de ore din 24 si poate chiar acesta este adevarul. Daca este adevarat, inseamna ca nu sunteti multumit de beneficiile pe care vi le ofera firma si nu vreti sa castigati un client in timpul dumneavoastra liber. Este bine ca dvs. sa fiti tot timpul disponibil pentru clienti si pentru potentialii clienti.

Daca nu sunteti dispus sa faceti asta, inseamna ca nu sunteti suficient de motivat si este bine sa va renegociati contractul de munca sau sa va cautati alt angajator. Pentru a arata ca sunteti disponibil tot timpul sa dati curs solicitarilor clientilor dvs. trebuie sa imprimati pe cartile de vizita si numarul telefonului mobil personal si chiar si adresa de e-mail personala.

Capatati siguranta! Eliminati orice risc! Contractele de marketing ce va tripleaza vanzarile sunt acum la indemana dumnevoastra!

Pentru a deveni un instrument de marketing eficient, cartea de vizita este ideal sa cuprinda cel putin 5 elemente din cele 9 prezentate mai jos:

1. Un slogan care sa caracterizeze activitatea pe care o desfasurati. Pe cartile de vizita ale multor persoane nu este trecut decat numele, fara a fi definita in vreun fel activitatea desfasurata.

2. O harta, in cazul in care biroul dvs. se afla intr-o locatie mai putin cunoscuta . In general, agentii de vanzari se deplaseaza in locurile dorite de potentialii clienti, insa o parte dintre clienti prefera sa vina la biroul agentului de vanzari. De aceea, daca biroul dvs. se afla intr-o zona putin cunoscuta, este necesara tiparirea unei harti, eventual pe spatele cartii de vizita.

3. Sigla firmei, tiparita cu culori sterse, pe fundal. Tiparirea siglei firmei creeaza un plus de originalitate si aduce o imbunatatire a aspectului cartii de vizita si, implicit, a imaginii celui care o ofera si a firmei pe care acesta o reprezinta.

4. Informatii despre produsele oferite. In cazul in care nu dispuneti de resurse financiare necesare tiparirii unui catalog, iar produsele pe care le comercializati nu sunt foarte cunoscute, puteti trece pe cartea de vizita produsele principale si o mica descriere a acestora, pe spatele cartii de vizita.

5. Numele altor persoane de contact. Daca sunteti managerul unui departament de vanzari sau coordonatorul echipei de vanzari, treceti pe cartea de vizita si identitatea si datele de contact ale unui subordonat. Puteti tipari chiar doua tipuri de carti de vizita, unul numai cu datele dvs. si celalalt cu datele dvs. si ale altei persoane.

6. Fotografia proprie. In general oamenii uita. Iau o carte de vizita, o pun in portofel sau intr-un suport si peste un an golesc portofelul de hartii si nu mai stiu cui apartin cartile de vizita. Imaginea celui care i-a oferit cartea de vizita ii poate aminti circumstantele si persoana si il pot determina sa o pastreze.

7. O nota scrisa cu pixul, completata atunci, care sa atraga atentia. Acesta este tot un factor care favorizeaza rememorarea momentului in care cartea de vizita a fost inmanata. Prin urmare, nu este rau sa il utilizati.

8. Imprimarea unui anume parfum, nu prea strident reprezinta un alt lucru care poate aduce un plus de imagine cartii dvs. de vizita.

9. Calitatea hartiei care se va constitui intr-o carte de vizita trebuie sa fie superioara. Daca in trecut, hartia lucioasa era preferata de multi dintre cei care isi tipareau carti de vizita, astazi ea nu mai este la moda. Hartia trebuie sa fie aleasa cu bun gust, fiind bine sa cereti si sfatul altor persoane din acest domeniu (grafician).

Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Marketing

Ultimele NOUTATI

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici
Life Style

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici

today14 Iun. 2025
Rolul pulsatorului in mulsul zilnic
Casa si gradina

Rolul pulsatorului in mulsul zilnic

today13 Iun. 2025
Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!
Business

Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!

today13 Iun. 2025
Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf
Life Style

Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf

today13 Iun. 2025
Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar
Life Style

Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar

today13 Iun. 2025
Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?
Companii

Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?

today13 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!
Companii

Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!

today12 Iun. 2025
Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala
Social Media

Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala

today12 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x