Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa combati mai eficient stresul de la locul de munca


Cum sa combati mai eficient stresul de la locul de munca
de Manager.ro la 19 Mar. 2020
Cum sa combati mai eficient stresul de la locul de munca
Tags: stresloc de muncarutina

Cand stilul de viata este foarte agitat, incarcat, dinamic si plin de responsabilitati, exista de multe ori riscul ca in viata ta sa apara stresul. Din nefericire, acesta nu este foarte usor de combatut si poate produce efecte importante atunci cand nu iei niciun fel de masuri, mai ales daca actionezi prea tarziu. Insa cea mai mare greseala este atunci cand nu actionezi deloc.

Cat de raspandit este, in realitate, stresul? In Statele Unite ale Americii, un studiu citat de CNBC arata ca 60% dintre persoanele active de pe piata muncii declara ca se simt stresate cel putin trei zile pe saptamana. Cea mai mare problema apare atunci cand starea continua, pentru ca ea poate duce la un alt fenomen grav care a devenit cunoscut in ultimul deceniu, anume burnout. Astfel, combatarea stresului trebuie sa devina un obiectiv pentru fiecare persoana care are un stil de viata activ.

 

Incearca sa introduci in rutina saptamanala si putin sport

Daca esti in cautare de endorfine pentru relaxare, sportul este cea mai rapida solutie prin care poti obtine acest lucru si asta pentru ca endorfinele eliberate de organism prin exercitiu fizic sunt antidepresivele naturale perfecte. Nu te gandi ca sportul ar trebui sa fie ceva epuizant, obositor, care implica un abonament la sala, o rutina impecabila si o alimentatie de atlet. Trebuie doar sa ai dispozitia de a face putina miscare, fie ca vorbim despre alergare prin parc, o jumatate de ora la bazin sau 40 de minute pe bicicleta. In plus, poate ai sansa chiar sa dai jos cateva kilograme.

 

Iesi mai des in natura

Plimbarile in parc, iesirile pe un traseu de munte, o escapada la o cabana sau pur si simplu un weekend petrecut la iarba verde pot reprezenta solutii simple, deloc costisitoare si eficiente in lupta cu stresul. Natura inseamna deconectare, aer curat si o schimbare a decorului zilnic. Spre exemplu, un studiu realizat in 2003 in Australia de catre Tasmanian Aquaculture and Fisheries Institute a concluzionat ca pescuitul este o metoda extraordinara prin care poti sa te relaxezi, rezultatele studiului aratand ca aceasta activitate simpla reduce conflictul interior. In plus, este foarte usor sa gasesti un loc potrivit in jurul orasului tau unde sa te deconectezi o zi intreaga. Vei avea nevoie de un echipament corespunzator, precum astfel de mulinete de crap Okuma, ca sa te ajute sa nu te intorci acasa cu mana goala. In plus, pescuitul este o activitate pe care o poti impartasi cu prietenii, daca vrei o evadare in gasca.

 

Continua sa socializezi

Una dintre marile capcane in care persoanele foarte ocupate tind sa pice des este izolarea chiar si fata de apropiati. Nu evita socializarea chiar si atunci cand te simti mai obosit fata de obicei. Nu inseamna ca trebuie sa iesi in fiecare seara in oras, dar in clipa in care tii legatura cu cei dragi, schimbi decorul sau te rupi de problemele tale pentru a interactiona cu alte persoane, exista sansa de a primi un suflu nou care te va ajuta sa gasesti mai repede solutiile pe care le cautai de la bun inceput.

 

Citeste cat de des poti si asculta muzica

Lectura reprezinta hrana pentru minte, te ajuta sa te concentrezi mai bine, iti ofera un moment de respiro si te relaxeaza. Mai mult, atunci cand citesti iti limpezesti si gandurile si ii oferi creierului tau oportunitatea de a se linisti. In acelasi timp, unele studii, precum acesta realizat de McGill University, arata ca muzica lenta sau clasica relaxeaza atat mintea, cat si intregul corp. Singura diferenta aici o face gustul muzical, care difera de la o persoana la alta.





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016