Cat au cheltuit pe promovare McDonald's si KFC
mcdonaldskfcsubwaybuget promovare
Peste 29,4 milioane de euro au fost cheltuite de catre companiile Horeca (Hoteluri, Restaurante, Catering) din domeniul Food pentru promovare in media din Romania, in primul semestru al anului.
Cel mai vizibil este segmentul fast-food, arata un raport de specialitate intocmit si publicat de mediaTRUST, furnizor de servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine, informeaza
Agerpres.
In perioada 1 ianuarie — 30 iunie 2014 s-au inregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca (lanturi de fast food, restaurante, pizzerii, cofetarii, cafenele).
Valoarea totala platita de catre companii pentru promovarea produselor s-a ridicat la 29.417.720 euro.
Un numar de 13.263 de reclame difuzate pe segmentul fast-food au promovat McDonald's, cu un rate card (RC) estimat la 16.233.870 de euro.
Locul doi este ocupat de KFC care a inregistrat 4.963 de reclame si un RC de 7.669.711 de euro.
Subway s-a clasat pe locul trei cu 650 de reclame si un RC estimat la 555.730 de euro.
Pe segmentul Pizzerii, Pizza Hut a inregistrat, in primul semestru din 2014, un numar de 2.767 de reclame si un RC de 3.626.383 euro.
Presto Pizza s-a clasat pe locul secund, cu 632 de reclame si un RC estimat de 180.376 euro. iar Speed Pizza — cu 113 reclame si un RC de 69.445 euro.
Foto:
mcdonalds.com.