Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook ar putea implementa o tehnologie care va scana fotografiile utilizatorilor pentru a le plasa reclame mai bune


Facebook ar putea implementa o tehnologie care va scana fotografiile utilizatorilor pentru a le plasa reclame mai bune
de la 15 Apr. 2019
Facebook ar putea implementa o tehnologie care va scana fotografiile utilizatorilor pentru a le plasa reclame mai bune
Tags: facebookmark zuckerbergtehnologiescanare fotografiireclame facebookbrand

Mark Zuckerberg este foarte aproape de implementarea unei tehnologii care va schimba radical cea mai utilizata platforma de socializare la nivel mondial, si anume Facebook. Reprezentantii retelei de socializare au anuntat recent ca au primit un brevet pentru o tehnologie care va permite scanarea fotografiilor postate de utilizatori pentru a gasi brand-urile preferate ale acestora. Toate aceste informatii pot fi vandute mai apoi catre marcile respective, pentru ca acestia sa poata plasa reclame unui grup tinta cat mai relevant. Si nu numai atat, noua tehnologie brevetata putand aduce si alte schimbari in modul de functionare al retelei de socializare!

Desigur, aceasta noua tehnologie se poate dovedi extrem de interesanta atat pentru Facebook, cat si pentru brand-urile din intreaga lume! Asa cum stim cu totii, publicitatea facuta la ora actuala in mediul online joaca un rol din ce in ce mai important pentru marea majoritate a companiilor. Astfel, nu va fi deloc de mirare atunci cand vom afla ca brand-urile vor fi interesate de toate aceste informatii pe care cei de la Facebook le pot obtine prin intermediul acestei tehnologii. Toate aceste schimbari planuite de Mark Zuckerberg pot provoca insa un val imens de nemultumire din partea utilizatorilor! 

Ce poate face noua tehnologie brevetata de Facebook

Conform informatiilor oficiale, tehnologia pentru care cei de la Facebook au primit brevet va putea fi folosita pentru “a aplica algoritmi de viziune computerizata la obiectele multimedia postate de utilizatori cu scopul de a detecta anumite elemente”. De asemenea, tehnologia ar mai putea fi utilizata si pentru “promovarea acelor obiecte multimedia postate de utilizatori in zona de story-uri sponsorizate”. 

Practic, in cazul in care un utilizator al retelei de socializare posteaza o fotografie in care savureaza o bautura racoritoare, noua tehnologie va putea scana acea fotografie si va putea detecta brand-ul preferat de utilizator. Aceasta informatie ar putea fi vanduta mai apoi catre brand-ul respectiv, pentru ca acesta sa poata plasa acelui utilizator reclame cat mai bine target-ate. Brand-urile aloca in ziua de astazi bugete tot mai consistente promovarii online pe retelele de socializare, grupurile tinta nefiind usor de alcatuit. Lasand aceasta posibilitate la o parte, platforma de socializare va putea sa promoveze fotografia postata de acel utilizator drept material sponsorizat, urmand ca aceasta sa apara si in newsfeed-ul altor utilizatori. 

Brand-urile vor avea de castigat de pe urma acestei tehnologii 

Cele mai castigate de pe urma implementarii unei asemenea tehnologii vor fi, desigur, brand-urile interesate sa se promoveze prin intermediul retelei de socializare Facebook. Spre exemplu, o companie stie ca beneficiaza de suportul unui utilizator al retelei atunci cand acesta din urma da “like” paginii acesteia. Insa, odata cu aceasta tehnologie, companiile pot avea informatii de acest fel si in legatura cu utlizatorii care au preferat sa nu dea “like-uri” tuturor brand-urilor pe care le prefera. 

Totodata, tehnologia ar putea oferi in cele din urma si o serie de statistici extrem de importante pentru o companie. Spre exemplu, prin intermediul datelor pe care Facebook le poseda, tehnologia poate oferi o statistica cu privire la brand-urile preferate de utilizatorii cu varste de peste 35 de ani din mediul urban. 

Este important de mentionat ca Facebook nu a facut inca niciun anunt oficial cu privire la implementarea unei asemenea tehnologii. Chiar daca brevetul a fost obtinut deja, nu se stie daca aceasta tehnologie va fi pusa in practica sau nu!


Jurnalist Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016