Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"
de Laura Galescu la 06 Oct. 2017 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
social mediacomunicare in social media

Brand-urile care comunica in social media trebuie sa se comporte ca niste fiinte umane, sa isi exprime personalitatea si sa nu vorbeasca decat daca au ceva care merita spus. Aceste sunt doar cateva dintre solutiile pentru o comunicare eficienta pe care ni le-a dezvaluit Sam Saunders, director de creatie si scriitor, cu un palmares impresionant de premii internationale castigate, speaker la evenimentul "Internet & Mobile World".

Pe 4 si 5 octombrie a avut loc evenimentul "Internet & Mobile World", structurat ca expo-conferinta B2B si ingloband cele mai actuale solutii digitale. Dintre speakerii internationali de anul acesta, am stat de vorba cu Sam Saunders, care ne-a impartasit viziunea sa despre comunicarea brand-urilor in social media si a identificat anumite greseli pe care le fac acestea atunci cand incearca sa isi promoveze produsele prin intermediul retelelor sociale.
 
Brand-urile trebuie sa se comporte ca niste persoane
 
Aspectul pe care Sam Saunders il considera cel mai important este ca brand-urile sa isi dezvolte si sa isi exprime personalitatea. 
 
Mai mult, el considera absolut necesar ca acestea "sa vorbeasca doar cand au ceva care merita spus". De aceea, Sam nu este de acord cu ideea ca brand-urile sa posteze zilnic pe paginile lor.
 
El a subliniat si un alt aspect important, legat de continutul "evergreen", despre care crede ca ar trebui sa dispara definitiv. Acest tip de continut poate fi definit ca cel a carui valoare se mentine in timp, chiar daca a fost publicat mai demult. Sam Saunders considera, insa, ca este nevoie mereu de idei noi pentru a te face remarcat.
 
"Daca pui doar poze cu produsul, nivelul de engagement va fi foarte scazut. Sa spunem ca ma uit pe Facebook. Acolo vad poze cu familia mea, cu prietenii… si dintr-o data un produs si atat. 
 
Cred ca brand-urile nu inteleg modul de gandire al utilizatorului. Daca ma uit pe Instagram sau pe Facebook, fac asta intr-un moment de plictiseala. Daca te plictisesti, inseamna ca  folosesti social media pentru a gasi ceva stimulant. Brand-urile inca nu ofera asta, doar te plictisesc si mai mult", spune Sam.
 
Brand-urile trebuie "sa deschida o conversatie"
 
Este de la sine inteles ca scopul final al brand-urilor este sa vanda produse sau servicii, dar Sam este de parere ca acest lucru nu se va realiza niciodata prin simple postari cu produsul in social media.
 
"Sunt doar reclame. Nu deschid o conversatie. Asta cauta oamenii in social media, conversatii. Acest tip de continut nu ma determina sa actionez in niciun fel. Trebuie sa existe un factor declansator ca oamenii sa se implice intr-o anumita actiune. Este crucial sa existe o strategie, nu fiecare postare sa indemne oamenii sa cumpere", subliniaza el.
 
Structurarea textului folosit in social media
 
 In ceea ce priveste textele utilizate in social media, Saunders are cateva recomandari:
 
"Cred ca cel mai bine este sa se utilizeze modelul piramidei inversate, pe care il folosesc si jurnalistii atunci cand scriu stiri. Primele propozitii ar trebui sa cuprinda cele mai importante informatii", spune el.
 
I-am mai adresat lui Sam o intrebare punctuala, daca recomanda promovarea produselor aflate la promotii.
 
"Nu cred ca pretul este factorul determinant pentru clienti. Reducerile functioneaza pe termen scurt, dar brand-urile ar trebui sa gandeasca pe termen lung. Audientele din social media nu sunt interesate neaparat de reduceri. Ele cauta ceva stimulant, care sa le faca sa rada sau sa planga, sa simta emotii. Altfel, postarile sunt pierdere de timp. Trebuie sa fie vorba despre seductie", a concluzionat Saunders.

Ultimele NOUTATI

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x