Studiu: Audi are mai multi fani activi pe Facebook decat Justin Bieber si Lady Gaga
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Audi are mai multi fani activi pe Facebook decat Justin Bieber si Lady Gaga
Facebook este ultima moda, are o popularitate imensa si oricine are un nume, companie sau vedeta, cheltuieste mici averi pentru a-si face prezenta cat mai bine simtita pe social media. Functioneaza strategia pentru toata lumea? Pentru Audi, da, caci producatorul de masini a batut tot ce-a prins, conform unui studiu al Visibli, citat de Mashable.com.
Studiul arata ca Audi are cei mai multi fani activi pe Facebook, chiar mai multi decat Lady Gaga, Justin Bieber si, cel mai mare atu, mai multi decat orice alt producator de masini. De fapt, American Airlines este singura companie care a ajuns in acest top marcat de nume de vedete. Pentru a ajunge primul, Audi a reusit ca, la fiecare 100.000 de fani, 228 sa apese butonul de Like. Performanta lui Bieber este de 181 din 100.000 de fani.
Cum a reusit Audi sa bata orice alt brand si celebritate? Seful de la Visibli, Saif Ajani, nu a reusit sa dea un raspuns categoric, ci doar un "incercam si noi sa intelegem". O explicatie posibila ar fi, totusi, aceea ca Audi a incarcat un continut care se preteaza la a fi placut. Mai simplu spus, iti place un filmulet, o poza, ceva palpabil. A fost contactat si un reprezentant al companiei Audi, dar acesta a refuzat sa faca vreun comentariu, spunand ca nu a vazut inca studiul.
Visibli a trecut in revista o plaja de peste 200 de milioane de utilizatori Facebook, in lunile februarie si martie, si le-a analizat activitatea pe mai multe pagini ale fanilor.
Studiul a evidentiat ca, in cazul companiilor si media, un numar mai mare de fani duce la o rata de implicare mai mica, dar, in cazul artistilor, contrariul este adevarat. In medie, artistii primesc 92 de Like-uri pe postare, mai mult de dublu decat in cazul primei categorii. Pe de alta parte, organizatiile de media primesc mai multe comentarii pe postare, media fiind de 43, fata de 17 pentru artisti si 9 pentru companii.
In primele sapte ore, o postare obtine 80% din Like-urile totale pe care le va castiga. Dupa 22 de ore, 95% dintre Like-uri sunt deja adjudecate. Aceasta durata de viata este mai buna decat in cazul postarilor pe Twitter, unde 96,9% dintre replici vin in prima ora.
Raportul Visibili vine dupa un altul, al Buddy Media, care a incercat sa afle care sunt cele mai bune practici in privinta postarilor pe Facebook si a descoperit ca postarile de joi si vineri au cel mai mare succes, postarile de 80 de caractere sau mai putin obtinand o rata de implicare a fanilor cu 27% mai mare decat postarile lungi.