Aproape 70.000 de persoane juridice s-au inscris in Spatiul Privat Virtual

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aproape 70.000 de persoane juridice s-au inscris in Spatiul Privat Virtual Aproape 70.000 de persoane juridice s-au inscris in Spatiul Privat Virtual
de Alexandra Stanescu la 17 Iul. 2017
Urmareste-ne pe Google News
spatiul pivat virtualinrolare spvinrolare firme spv

De la lansare si pana pe 14 iulie 2017, 67.000 de persoane juridice s-au inscris in serviciul Spatiul Privat Virtual.

Din 1 iunie, serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil atat pentru persoanele fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin imputernicit. 
 
Persoanele juridice sau alte entitati fara personalitate juridica se pot identifica in Spatiul Privat Virtual astfel:
 
a) cu certificatul calificat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
 
b) cu certificatul calificat detinut de persoana fizica reprezentant legal al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
 
c) cu certificatul calificat detinut de reprezentantul desemnat al persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica;
 
d) cu certificatul calificat detinut de imputernicitul persoanei juridice sau al entitatii fara personalitate juridica.
 
Prin Spatiul Privat Virtual, contribuabilii au acces la urmatoarele informatii:
 
- declaratii fiscale intocmite de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate fara personalitate juridica, potrivit legii;
 
- cereri adresate de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate fara personalitate juridica Ministerului Finantelor Publice/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru obtinerea unor informatii sau documente in legatura cu situatia fiscala personala, cum ar fi: cerere de informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverinte de venit, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale, cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari privind informatiile publice si altele asemenea;

- acte administrative fiscale, acte de executare si alte acte emise de Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala in executarea legii, cum ar fi: decizii de impunere, notificari, somatii si altele asemenea;
 
- documente sau acte emise de Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entitati fara personalitate juridica, cum ar fi: certificatul de atestare fiscala, adeverinta de venit si altele asemenea;
 
- registrul documentelor electronice comunicate in ultimii 2 ani;
 
- informatii referitoare la istoricul actiunilor;
 
- informatii cu privire la obligatiile de plata ale persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entitati fara personalitate juridica;
 
- informatii cu privire la livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, conform datelor preluate din declaratiile informative 394;
 
- informatii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, in vederea instiintarii contribuabililor in scopul conformarii voluntare.
 
De asemenea, prin Spatiul Privat Virtual, contribuabilii au acces la "Situatia obligatiilor de plata la data de..." - date disponibile in SPV dupa data de 10 a lunii curente pentru luna anterioara.
 
Prin intermediul serviciului Buletin Informativ sunt comunicate informatii publice cum ar fi: calendarul obligatiilor fiscale; noutati legislative; campanii derulate; ghiduri fiscale; comunicate de presa; anunturi privind actele administrativ-fiscale; anunturi de valorificare de bunuri din proprietatea privata a statului prin licitatie; anunturi de valorificare a bunurilor sechestrate prin licitatie, vanzare directa; anunturi de achizitii bunuri si servicii; anunturi de angajare; anunturi de interes general.
 
Serviciile de comunicare electronica, respectiv, Comunicarea prin Spatiul privat virtual si Comunicarea prin serviciul Buletinul informativ sunt gratuite si disponibile 24 de ore din 24. 
 
In prezent, serviciul are aproape 144.000 de utilizatori, dintre care 67.000 persoane juridice.
 
ANAF atrage atentia ca neinrolarea in Spatiul Privat Virtual poate antrena contribuabilii, atat persoanele fizice cat si persoanele juridice, intr-o zona de risc.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x