Daca te intrebi cat sunt de pregatiti, de fapt, clientii pentru o astfel de solutie, iata cateva rezultate statistice care te pot ajuta sa tragi o concluzie:
“O afacere responsabila inseamna, inclusiv o afacere care se adapteaza din mers la schimbarile din piata si din societate, si raspunde cu solutii sigure atat pentru angajati, cat si pentru clienti, parteneri si colaboratori. Cei mai multi dintre clientii nostri care au folosit, pana nu demult, varianta de plati fizice ne solicita serviciile acum pentru o migrare integrala catre platile online. Este o investitie inteligenta si pe termen lung. Chiar si dupa ce lucrurile vor reveni la normal, platile online vor continua sa fie utile si sa genereze avantaje de ambele parti (vanzator-client)” Stefan Nicolae, Head of Ecommerce, Roweb
De ce ai nevoie pentru a trece de la plati fizice la plati online
Asa cum probabil te asteptai, nu este recomandat sa faci aceasta trecere folosind cunostintele si resursele interne. Bazandu-te pe o companie IT ce te poate ajuta cu platile online, te vei scuti de o serie de blocaje, erori care iti pot descuraja clientii sa mai cumpere si riscuri pe care nu le-ai luat in calcul de la inceput (integrari esuate cu alte platforme, tranzactionari eronate, etc).
Inainte de a demara un proiect de migrare catre platile online este important sa tii cont de cativa pasi premergatori:
Cum se face (efectiv) trecerea de la plati fizice la plati online
Odata identificate nevoile clientilor si ale business-ului, ele trebuie comunicate furnizorului de servicii software. Vei primi o estimare de cost si de timp in functie de complexitatea cerintelor tale impreuna cu o propunere de proiect.
O echipa dedicata se va ocupa exclusiv de proiectul tau, astfel ca vei putea sa fii constant la curent cu stadiul proiectului. Ulterior, tot aceasta echipa iti va asigura mentenanta post-implementare si pregatirea utilizatorilor (angajatii companiei, de exemplu). Mai mult decat atat, odata ce a analizat cerintele tale impreuna cu functionalitatile disponibile in site, aceeasi echipa dedicata iti va putea face o serie de propuneri pentru optimizari extinse (listari de produse preferate, e-mail catre un prieten, gift-wrap, etc). Astfel de optimizari te pot ajuta sa cresti satisfactia clientilor si, odata cu ea, volumul vanzarilor.
Ultimele NOUTATI
Informatii personale despre salariat asupra carora angajatorul trebuie sa pastreze confidentialitatea
Dividendele, impozitate mai dur: Ce greseli sa eviti si cum sa nu pierzi bani din profitul firmei tale. Expertii se asteapta la "manevre legale" din partea antreprenorilor
Datoria publica a Romaniei se indreapta spre 60% din PIB - Ultimii 5 ani au fost catastrofali, spune ministrul Finantelor
Partenerii nostri
Instructiuni proprii SSM pentru lucrul in echipa - [MODEL] si prevederi legale
[CALCUL] Vechime in munca contract 2/4 ore si reglementari cheie
Simplificare fiscala: O singura entitate declara si plateste impozitul suplimentar national
Facilitati fiscale 2025: Ce beneficii au firmele care angajeaza absolventi de facultate
Semnare declaratii fiscale si situatii financiare anuale: Cine isi asuma responsabilitatea?
Salarii magistrati in Romania: cat castiga un judecator sau un procuror in 2025?
Actele necesare pentru trecerea frontierei cu masina in 2025
Te-ar putea interesa si