Daca te intrebi cat sunt de pregatiti, de fapt, clientii pentru o astfel de solutie, iata cateva rezultate statistice care te pot ajuta sa tragi o concluzie:
“O afacere responsabila inseamna, inclusiv o afacere care se adapteaza din mers la schimbarile din piata si din societate, si raspunde cu solutii sigure atat pentru angajati, cat si pentru clienti, parteneri si colaboratori. Cei mai multi dintre clientii nostri care au folosit, pana nu demult, varianta de plati fizice ne solicita serviciile acum pentru o migrare integrala catre platile online. Este o investitie inteligenta si pe termen lung. Chiar si dupa ce lucrurile vor reveni la normal, platile online vor continua sa fie utile si sa genereze avantaje de ambele parti (vanzator-client)” Stefan Nicolae, Head of Ecommerce, Roweb
De ce ai nevoie pentru a trece de la plati fizice la plati online
Asa cum probabil te asteptai, nu este recomandat sa faci aceasta trecere folosind cunostintele si resursele interne. Bazandu-te pe o companie IT ce te poate ajuta cu platile online, te vei scuti de o serie de blocaje, erori care iti pot descuraja clientii sa mai cumpere si riscuri pe care nu le-ai luat in calcul de la inceput (integrari esuate cu alte platforme, tranzactionari eronate, etc).
Inainte de a demara un proiect de migrare catre platile online este important sa tii cont de cativa pasi premergatori:
Cum se face (efectiv) trecerea de la plati fizice la plati online
Odata identificate nevoile clientilor si ale business-ului, ele trebuie comunicate furnizorului de servicii software. Vei primi o estimare de cost si de timp in functie de complexitatea cerintelor tale impreuna cu o propunere de proiect.
O echipa dedicata se va ocupa exclusiv de proiectul tau, astfel ca vei putea sa fii constant la curent cu stadiul proiectului. Ulterior, tot aceasta echipa iti va asigura mentenanta post-implementare si pregatirea utilizatorilor (angajatii companiei, de exemplu). Mai mult decat atat, odata ce a analizat cerintele tale impreuna cu functionalitatile disponibile in site, aceeasi echipa dedicata iti va putea face o serie de propuneri pentru optimizari extinse (listari de produse preferate, e-mail catre un prieten, gift-wrap, etc). Astfel de optimizari te pot ajuta sa cresti satisfactia clientilor si, odata cu ea, volumul vanzarilor.
Ultimele NOUTATI
Afacerile romanesti, in declin. Inmatricularile de firme si PFA-uri scad drastic in 2024
Agricultura moderna: idei de afaceri la tara care iti asigura venituri constante
Incepe sa vina nota de plata la haosul de pe scena politica: romanii platesc rate tot mai scumpe la banci
Partenerii nostri
Costul orar al fortei de munca a inregistrat o crestere de 17,12%, in trimestrul III
Ziua de duminica este considerata sarbatoare legala? Explicatiile specialistilor
Aderarea la un fond de PENSII administrat privat - in ce situatii este posibila?
Avantaje in natura acordate salariatior: Monografie contabila pentru plata chiriei si a utilitatilor
Legea care permite parintilor de gemeni sa intre impreuna in concediu pentru cresterea copilului
Evaluarea sefilor de departamente: exemple de Criterii de evaluare si Obiective de performanta