De ce sa alegi servicii optimizare SEO pentru site-ul tau?
seoservicii optimizare seoagentie marketing online
O buna parte dintre afacerile din zilele noastre depind intr-o mare masura de obtinerea comenzilor din mediul online, iar unele dintre acestea depind chiar in totalitate. Din fericire sunt multiple metode de promovare online, insa in majoritatea domeniilor de activitate concurenta este acerba, si poate deveni tot mai greu sa ajungi la publicul tau tinta.
Sunt multiple motive pentru care ai putea sa iei in considerare achizitionarea unor
servicii optimizare SEO pentru site-ul tau, iar in continuare vei regasi doar o parte dintre acestea:
• In multe cazuri, oamenii cauta in motoarele de cautare produse sau servicii similare sau identice cu cele pe care le comercializezi / prestezi, si pentru ati creste sansele ca site-ul tau sa ajunga in pozitii cat mai bune in rezultatele organice ale cautarilor efectuate in motoarele de cautare de potentiali clienti, atunci poti alege contractarea unor
servicii SEO adaptate afacerii tale.
• Comparativ cu serviciile de tip PPC (Pay Per Click), unde vei plati un cost pentru fiecare click pe care un utilizator il da pe o reclama de-a ta din motorul de cautare, reclama care il va redirectiona pe site-ul tau, in cazul serviciilor SEO nu vei avea de achitat un cost per click.
• Daca din anumite considerente esti nevoit sa scazi bugetul de marketing pentru o perioada, si in cazul in care afacerea ta se bazeaza in principal pe clientii care ajung pe site-ul tau ca urmare a accesarii reclamelor de tip PPC, daca acestea din urma sunt oprite, atunci cel mai probabil numarul comenzilor tale va scadea dramatic, insa daca site-ul a beneficiat pentru o perioada notabila de servicii SEO profesionale, atunci sunt sanse mari sa primesti comenzi in continuare, chiar daca pentru o perioada nu vei mai investi in servicii SEO, insa toate acestea depind de mai multi factori.
• Chiar daca folosesti deja servicii de tip PPC (Ex. Google Ads), poti alege pentru afacerea ta si servicii de optimizare SEO, si in timp, atunci cand numarul comenzilor venite de la clientii care acceseaza site-ul tau din rezultatele organice afisate in motoarele de cautare ajung la un nivel confortabil, poti alege sa reduci bugetul cu reclamele PPC sau de ce nu, sa incerci sa-ti dezvolti afacerea mai mult, deoarece in destul de multe cazuri, un mix intre cele doua tipuri de servicii poate fi cu adevarat benefic.
• Daca site-ul tau nu apare in rezultatele organice ale interogariilor din motoarele de cautare, mai ales in pozitii cat mai bune si la cautari cat mai relevante domeniului tau de activitate, atunci este foarte probabil ca un numar considerabil de potentiali clienti sa nu afle de afacerea ta, de aceea poti lua in considerare sa apelezi la o
agentie marketing online care sa te ajute cu servicii de marketing adaptate afacerii tale.
• Prin optimizari SEO poti ajuta toti utilizatorii site-ului tau, nu doar pe aceia care il acceseaza din rezultatele organice din motoarele de cautare. Spre exemplu, daca in cadrul optimizarilor SEO on Page site-ului tau ii va fi imbunatatita viteza de incarcare, atunci de acest lucru vor beneficia si utilizatorii care acceseaza site-ul din motoarele de cautare, dar si aceia care il vor accesa direct sau prin alte metode, cum ar fi accesand o postare social media care il va redirectiona catre site-ul tau.
• Nu de putine ori, utilizatorii care efectuaza o cautare pe Google nu dau click pe reclamele afisate, iar daca afacerea ta se bazeaza strict pe reclamele Google Ads, nu si pe optimizare SEO, atunci este destul de probabil ca un numar important de potentiali clienti sa nu afle de afacerea ta.
• Optimizariile SEO pot ajuta foarte mult si la cresterea gradului de cunoastere a brandului tau, imagineaza-ti ca, chiar si in cazul utilizatoriilor care efectueaza anumite cautari in motoarele de cautare si care vor vedea site-ul tau in rezultatele cautarilor, probabil acestia nu-l vor accesa de fiecare data, insa poate o buna parte dintre ei il vor retine si il vor accesa cu o alta ocazie.
Serviciile de optimizare SEO au mai multe laturi, si chiar daca este destul de cunoscut faptul ca rezultatele optimizarii SEO nu sunt vizibile rapid, totusi lucrurile nu stau chiar asa in multe cazuri, mai ales cand vorbim despre optimizarile SEO on Page. Pentru a intelege mai bine, un site dupa ce a beneficiat de optimizari SEO on Page bune, in functie de optimizarile efectuate, site-ul poate deveni pentru toti utilizatorii acestuia mai rapid de navigat, mai confortabil si mai interesant, iar aceste avantaje, de regula se vad la scurt timp dupa ce au fost implementate.
Temenul de la care un site care incepe sa beneficieze de servicii de optimizare SEO, pana cand ajunge sa fie gasit in anumite rezultate ale cautarilor relevante in zona afisarilor organice din rezultatele din motoarele de cautare difera in functie de mai multi factori, printre care ar putea fi: perioada in care a beneficiat de optimizare SEO, calitatea serviciilor de optimizare, bugetul alocat pentru aceste servicii, puterea brandului, schimbarile algoritmilor motoarelor de cautare, concurenta si multe altele.