Schimbari radicale pentru toti clientii Telekom: ce trebuie sa stii, daca ai abonament
telekom romaniatelecom
Gigantul Telekom intra in sezonul de iarna cu schimbari importante pentru clientii sai, dupa cum anunta reprezentantii companiei. Acestia promit ca noua abordare a Telekom are la baza doar nevoile, dorintele si asteptarile clientilor, iar modificarile aduse ii vor implini pe acestia.
"Mobil asa cum vrei. Simplu si corect."
Promisiunea noului brand
Telekom Mobile este "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect." si pune clientul in centrul tuturor initiativelor companiei, care vor trebui sa raspunda in permanenta la intrebarea: ce putem face diferit, ca sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor clientilor? Ce putem schimba pentru a convinge din ce in ce mai multi romani sa ni se alature?
Si, in calitate de companie de telefonie mobila care concureaza impotriva jucatorilor convergenti, noul Telekom Mobile are avantajul de a putea realiza rapid aceste schimbari si a implementa noua sa strategie.
"Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de important, pretuim increderea lor si ne straduim sa o castigam, fiind onesti, corecti si onorandu-ne promisiunile", a declarat Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Te-ar putea interesa si: Sapte motive pentru care operatorii de telefonie mobila pot refuza portarea unui numar de telefon
"Telekom Mobile face primul pas pentru a elimina decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienti noi si ofertele de loializare pentru abonatii actuali", au mai transmis reprezentantii gigantei companii.
"Una dintre cele mai mari dorinte ale clientilor romani este sa beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicatii si aiba acces usor la cele mai atractive promotii. Ne bucuram ca astazi le putem satisface tuturor aceasta dorinta, fie ca este vorba de actualii nostri abonati care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clientii care decid sa achizitioneze un nou abonament sau se porteaza din alta retea", a spus Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Telekom le aminteste clientilor sai ca, in aceasta perioada, sunt active promotii interesante de Black Friday, precum si noua oferta de iarna, valabila pana pe 15 ianuarie 2022, care se bazeaza pe doua abonamente simple si avantajoase, ambele disponibile atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice, clienti actuali sau noi.