Din punct de vedere financiar, 2020 va fi cel mai prost an din istoria aviatiei, cu pierderi nete de 84 miliarde de dolari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din punct de vedere financiar, 2020 va fi cel mai prost an din istoria aviatiei, cu pierderi nete de 84 miliarde de dolari
Din punct de vedere financiar, 2020 va fi cel mai prost an din istoria aviatiei, cu pierderi nete de 84 miliarde de dolari
de Vlad Strunescu la 10 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
pierderi companii aerienerestrictii turismpierderi covid19criza economica sarscov2

Cele mai recente prognoze ale Asociatiei Internationale de Transportat Aerian (IATA) arata ca, din cauza crizei economice provocate de noul coronavirus companiile aeriene ar putea avea pierderi nete de 84,3 miliarde de dolari, in acest an, si de 15,8 miliarde in 2021.

IATA anticipeaza ca, in 2020, cifra de afaceri companiilor aeriene se va injumatati, la 419 miliarde de dolari, dar va creste la 598 miliarde, in 2021. 

Citeste si: Unde vom putea calatori dupa 17 iunie fara sa intram in auto-izolare la intoarcerea in tara
 
Potrivit organizatiei care reprezinta 290 de companii aeriene, responsabile pentru 82% din traficul aerian mondial, traficul de pasageri ar urma sa scada cu 36%, in 2020. 
 
In schimb, in 2021, va urma o relansare de 55%, dar, cu toate acestea, situatia va sub nivelul inregistrat anul trecut.
 
Directorul general de la IATA, Alexandre de Juniac, estimeaza ca, din punct de vedere financiar, 2020 va fi cel mai prost an din istoria aviatiei. 
 
El a amintit ca, in timpul crizei financiare de acum 12 ani, companiile aeriene din intreaga lume au pierdut 31 de miliarde de dolari, mult mai putin decat predictiile pentru acest an.
 
De Juniac a pus in vedere si gradul mare de indatorare al companiilor aeriene. 

Citeste si: Directorul general al TAROM a demisionat
 
Desi, acestea au intrat in 2020 cu o situatie financiara relativ buna, ajutoarele financiare acordate de statele din care provin companiile le-au majorat datoriile de la 120, la 550 miliarde de dolari, echivaland cu 92% din veniturile asteptate pentru anul 2021.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Financiar-Bancar

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?

today16 Iun. 2025
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x