Un detaliu important este sa fii mereu cu un pas in fata, sa dai tonul si sa vii mereu cu o voce noua, pentru a te putea face remarcat atunci cand esti la o masa la care toti se cunosc intre ei.
1. Organizeaza evenimente pentru clienti si parteneri
Ideile sunt simple, dar implementarea lor nu este atat de usoara. Organizarea evenimentelor pentru clienti si parteneri, fie ca o faci intr-o sala eleganta, fie ca e afara, la cort, necesita multa atentie si o disciplina totala. Atunci cand pui la cale socializari in aer liber, trebuie sa te asiguri ca invitatii firmei tale vor avea parte de tot confortul necesar. Ai grija sa pui la punct totul, de la servicii de catering, toalete, paza, echipamente video si audio, servicii de prima ajutor si pana la inchirierea unui tun de caldura, care te va ajuta sa pastrezi o temperatura perfecta in timpul manifestarii. O asemenea organizare poate veni cu multe potentiale probleme la pachet, iar responsabilitatea ta este sa le anticipezi pe toate. Pe de alta parte, avantajul pe care evenimentele de firma pentru clienti si parteneri ti-l ofera este foarte important. In acest fel poti sa reusesti mai multe legaturi comerciale, stabilesti relatii de incredere mai puternice si te pozitionezi diferit fata de concurenta. Pana la urma, PR-ul este la fel de important precum calitate serviciilor pe care le oferi.
2. Gaseste persoane publice care vor sa se asocieze cu imaginea firmei tale
Una dintre marile intrebari pe care orice firma noua si le pune la inceput de drum este: Cum ii faci pe oameni sa vorbeasca despre tine? Publicitatea este un raspuns, iar ea poate veni in mai multe forme. Asocierea imaginii firmei tale cu figuri publice poate fi una dintre solutiile de care ai nevoie. Poti apela la „influenceri” pe care sa ii convingi, contra cost, sa participe la evenimentele tale si sa vorbeasca public despre tine. O astfel de strategie poate fi costisitoare, insa te va ajuta sa ajungi foarte repede in fata publicului care te intereseaza. Brandul firmei tale va capata rapid credibilitate si vei reusi sa accelerezi perioada de integrare in peisaj.
3. Investeste in zona digitala
Magazinele fizice si vitrinele frumos aranjate nu mai sunt suficiente acum pentru succes, mai ales in zona de retail. Fie ca te ocupi cu comercializarea unor produse, fie ca oferi servicii, prezenta in mediul digital este obligatorie. Construieste un site aliniat la noile trenduri de consum. Mai exact, acesta trebuie sa fie gandit in primul rand pentru smartphone-uri. Spre exemplu, in SUA traficul de internet pe mobil a depasit 60 de procente in 2017 din traficul total, astfel ca telefoanele mobile sunt mai importante acum decat vechile desktopuri. De asemenea, investeste in SEO, prin Google Ads si nu uita de retelele de socializare, acolo unde vei avea nevoie de o pagina de Facebook. Nu uita, pentru mai multa credibilitate digitala in mediul profesional, sa iti deschizi un cont de LinkedIn. Toate acestea, dublate prin reclame online, te pot ajuta sa ajungi mai repede si mai eficient la publicul consumator tanar de care businessul tau are nevoie.
Teste REZOLVATE de limba si literatura romana pentru reusita la examenul de TITULARIZARE - profesori
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul primar - INVATATORI 2 culegeri
Teste REZOLVATE pentru examenul de titularizare Limba si Literatura engleza Editie noua
Ultimele NOUTATI
Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Creditare societate de catre asociat: Ce trebuie sa stiti despre dobanzi si deductibilitate
Imprumut pe termen scurt si lung: Monografia contabila intr-un studiu de caz
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain