Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 metode ieftine sa-ti promovezi afacerea


5 metode ieftine sa-ti promovezi afacerea
de la 01 Aug. 2018
5 metode ieftine sa-ti promovezi afacerea
Tags: manageranteprenorcezar rapotan

Fara o promovare puternica, niciun business nu poate depasi pragurile obligatorii pentru o evolutie sanataoasa. Atunci cand te gandesti la promovare sau publicitate, te vei gandi desigur la investitii mari si vei crede ca ai nevoie de un buget solid, insa acest lucru nu trebuie sa fie neaparat adevarat.


Mai ales daca esti la inceput de drum, cel mai bun lucru pe care il poti face este folosirea tehnologiei in avantajul tau, printr-o comunicare mai eficienta catre publicul pe care tu il consideri cel mai apropiat de ceea ce afacerea ta poate oferi.


5 metode ieftine sa-ti promovezi afacerea:


1. Ofera consultanta minima fara niciun cost

Unul dintre cele mai mari avantaje pe care tehnologia l-a oferit in ultimii ani este posibilitatea de a te adresa in fiecare secunda publicului tau tinta. Daca vrei sa te promovezi si sa obtii o satisfactie a serviciilor ridicata, invata sa oferi la inceput cateva servicii fara sa le taxezi. Sfaturile gratuite si consultanta minima oferita celor curiosi care inca nu au apucat sa devina cu adevarat clienti pot fi foarte apreciate si pot vorbi mult mai mult despre modul in care businessul tau este orientat spre ajutarea celor care au nevoie de cele mai bune sfaturi. O astfel de idee a avut si Cezar Rapotan, omul de afaceri care a infiintat Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii in Romania. Alaturi de businessul sau clasic, acesta a cautat sa vina in ajutorul clientilor cu sfaturi utile si solutii pentru cele mai importante intrebari, pentru cei care se lovesc de un proiect in constructii sau renovari.


2. Construieste-ti un profil de business pe Google

Cel mai mare motor de cautare din lume nu mai este de foarte multa vreme doar un motor de cautare. Google a devenit cu adevarat in ultimii ani de dezvoltare un asistent personal construit pe impresiile si informatiile celorlalti utilizatori. Iar acest lucru poate fi de mare ajutor pentru businessul tau, daca stii cum sa te folosesti de acest lucru. In primul rand, afacerea trebuie sa aiba un cont Google My Bussiness, care iti va permite sa o afisezi in timp real pe Google Maps si Google+, fiind mult mai usor de identificat si primind astfel o vizibilitate in plus, fara niciun cost suplimentar.


3. Strange o comunitate online

Facebook, Instagram, LinkedIn, Google, toate aceste servicii te pot ajuta, asa cum spuneam si mai sus, sa comunici mult mai rapid si mai ieftin clientilor si celor curiosi de serviciile pe care businessul tau le ofera. De ce nu ai incerca astfel sa strangi o comunitate online pe retelele de socializare prin continut original si sfaturi utile? O contributie minima in acest sens poate aduce beneficii uriase de imagine.


4. Un newsletter saptamanal cu cele mai bune oferte ale afacerii tale

Nu pierde clientii care au fost multumiti pana acum de serviciile tale si incearca sa-i tii mereu la curent cu noile oferte folosind un simplu newsletter. Unele servicii de newsletter sunt gratuite, in conditiile in care baza de abonati nu depaseste 2000 de adrese de mail, motiv pentru care pentru un inceput de afacere acest lucru poate fi extrem de eficient.


5. Scrie in reviste de specialitate

Un alt mod prin care iti poti promova afacerea este sa iti folosesti cunostintele pentru a scrie in reviste de specialitate. Cu cat articolele vor fi mai citite, cu atat vei deveni un reper in comunitate, iar lucrurile pe care le vei promova, chiar si businessul tau, vor capata eticheta de incredere din partea celor care te citesc cu placere.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright: GaudiLab



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016