Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior Blue Point: Crestere de 24% a cifrei de afaceri in 2013, fata de anul anterior
de Manager.ro la 12 Feb. 2014
Urmareste-ne pe Google News
call centerblue pointvioleta rosumanaging partnerprofitabilitate

Blue Point, companie romaneasca de servicii call center complete, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 24% in anul 2013. Compania a avut o cifra de afaceri de 5.4 milioane de lei anul trecut, comparativ cu 4.35 milioane de lei, cifra de afaceri corespunzatoare anului 2012.

Valoarea cifrei de afaceri aferente primului semestru din anul 2013 s-a ridicat la aproximativ 1.77 milioane de lei, in timp ce, in a doua jumatate a anului, Blue Point si-a crescut cifra de afaceri cu aproximativ 50%, la 3.7 milioane de lei.

Rezultatele financiare aferente celor doua semestre din 2013 s-au datorat atat cresterii volumului de lucru, cat si sezonalitatii campaniilor derulate. Blue Point a beneficiat si de o rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.


"Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, consider ca unul dintre motivele cresterii noastre este si faptul ca suntem o companie flexibila. Ca atare, ne este usor sa ne adaptam intr-un timp foarte scurt solicitarilor pe care le primim din partea clientilor nostri. Mai mult, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite", a declarat Violeta Rosu (foto), Managing Partner Blue Point.  
 
Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata, in 2013, de serviciile de outbound, in special de telesales. Pe langa aceste tipuri de servicii, Blue Point mai ofera si solutii de inbound (suport clienti), backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc. 
 
In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, in conditii de profitabilitate.

Referitor la planurile pe 2014, compania si-a propus atat sa mareasca volumul de servicii prestate, cat si sa creasca numarul de angajati cu 10%. Blue Point are in vedere anul acesta si intrarea pe pietele internationale de servicii call center.

Ultimele NOUTATI

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici
Life Style

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici

today14 Iun. 2025
Rolul pulsatorului in mulsul zilnic
Casa si gradina

Rolul pulsatorului in mulsul zilnic

today13 Iun. 2025
Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!
Business

Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!

today13 Iun. 2025
Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf
Life Style

Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf

today13 Iun. 2025
Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar
Life Style

Impactul fumatului asupra succesului implantului dentar

today13 Iun. 2025
Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?
Companii

Doar 4 din 10 patroni publica salariul in anuntul de angajare. Oare de ce?

today13 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!
Companii

Ghidul angajatorului. Daca un salariat munceste dupa program nu inseamna neaparat ca efectueaza ore suplimentare!

today12 Iun. 2025
Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala
Social Media

Cum ne schimba retelele sociale creierul si comportamentul: intre dependenta, validare si manipulare digitala

today12 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x