BrandRo este un eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care pun umarul la construirea lor. In cadrul acestuia se lanseaza rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri romanesti si cartea cu acelasi nume, doua proiecte originale prezentate si realizate de revista Biz impreuna cu Unlock Research.
BrandRo, topul "100 cele mai puternice branduri romanesti", aflat la cea de a noua editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani. Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse. Respondentii au realizat alegeri intre calupuri de marci, respectiv au ales care este cea mai importanta si care este cel mai putin importanta marca pentru ei.
Acestia au facut alegeri multiple intre combinatii unice de marci. In urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinta pentru fiecare marca care ulterior a fost analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii in parte, obtinandu-se astfel topul final. Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei. O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani. Romanii au fost intrebati si cum sunt marcile romanesti, iar raspunsul a fost ca marcile romanesti sunt naturale, cu traditie, accesibile, la un pret bun, durabile si originale.
Apa minerala este o categorie cu traditie in Romania, ramanand o piatra de temelie pentru ceea ce inseamna branduri romanesti si unul dintre lucrurile care au reusit sa ne duca peste hotare, fiind recunoscuta atat din punctul de vedere al calitatii, cat si al traditiei indelungate. Regina apelor minerale
Borsec este un brand cu o traditie de peste 212 ani, ce a reusit sa se impuna prin calitatea deosebita, fiind o veritabila valoare nationala.
Ultimele NOUTATI
Suntem iobagi. Nu se poate ca salariul mediu la stat sa fie cu 30% mai mare decat la privat
Romanii care vorbesc aceste limbi straine primesc salarii cu 30% mai mari decat restul!
5 motive pentru care bateria telefonului tau se consuma prea repede si cum sa le rezolvi
Inteligenta artificiala in viata de zi cu zi: cum ne schimba lumea, fara sa ne dam seama
Romania, obligata sa se miste rapid: Bruxelles-ul cere masuri fiscale clare pana pe 20 iunie. SURSE – Nicusor Dan a schimbat tonul la Cotroceni
Seful celei mai mari banci din SUA avertizeaza - nori negri planeaza asupra celei mai mari economii a lumii: Ne asteptam ca cifrele sa se deterioreze, inflatia va creste putin, speram ca doar putin
Partenerii nostri
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
COR 2025: 19 meserii noi au fost in introduse in Clasificarea Ocupatiilor din Romania
Poate un administrator fara CIM sa transmita date in REGES-ONLINE? Specialistii explica
Retrageri de numerar din banca: Fara limita, dar atentie la plafonul de numerar din casierie!
Depunere SAF-T de catre ONG: Obligatii, termene de transmitere si exceptii
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Cum decurge procesul dupa ce faci o plangere penala la politie
Te-ar putea interesa si
5 motive pentru care bateria telefonului tau se consuma prea repede si cum sa le rezolvi
Inteligenta artificiala in viata de zi cu zi: cum ne schimba lumea, fara sa ne dam seama