Cand se va putea circula pe Centura de Sud a Capitalei? Anuntul de ultima ora al ministrului Transporturilor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand se va putea circula pe Centura de Sud a Capitalei? Anuntul de ultima ora al ministrului Transporturilor
Cand se va putea circula pe Centura de Sud a Capitalei? Anuntul de ultima ora al ministrului Transporturilor
de Magda Florea la 08 Iun. 2021
Urmareste-ne pe Google News
centura de sud a capitaleicentura capitalei

Ministrul Transporturilor a facut marti un anunt asteptat de multi soferi romani. Catalin Drula a dat termene clare privind finalizarea lucrarilor la Centura de Sud a Capitalei. 
 

Potrivit oficialului de la Transporturi, partea de Sud a Centurii ocolitoare a Bucurestiului va fi data in folosinta in 2023. Ministrul sustine ca unele portiuni ar putea fi gata chiar mai devreme.
 
De asemenea, lucrarile in partea de Nord se vor finaliza cu un an mai tarziu, deci soferii vor putea circula in Nord in 2024, a explicat ministrul Transporturilor.

 

Ministrul Transporturilor: "Avem lucrari ample pentru prima data, poate, dupa Revolutie"

 
"Avem lucrari ample pentru prima data, poate, dupa Revolutie, adica aveam aceasta Autostrada 0, al doilea ring, in care avem contracte full, pe sud, pe semicercul sudic. Pe doua treimi din semicercul sudic se si lucreaza cu o firma turca, lucreaza destul de bine.
 
Pe Sud, in 2023 va fi gata, dar firma mi-a promis ca ar vrea sa dea la sfarsitul anului viitor, adica 2022, un sector destul de lung intre DN6, acesta e drumul de Alexandria, si Iesirea Oltenitei, o zona destul de mare. Sa zicem un sfert din cercul acesta din jurul Bucurestiului ar fi gata sa zicem la sfarsitul anului viitor, sa speram, asta ar insemna o livrare mai devreme de termen, dar in 2023 tot semicercul sudic. Mai e o firma greceasca care are sectorul disnpre A1, vor incepe si ei lucrarile in teren cam intr-o luna
 
Pe Nord avem doua contracte semnate intre Corbeanca, intre DN1, si DN 2 Afumati, asta e semnat cu o firma romaneasca, si mai este un lot, lotul 4, in zona lacului Cernica. Inca doua in mijloc sunt in faze finale de contestatie. 2024 este termenul final pentru aceste proiecte", a explicat ministrul Transporturilor, Catalin Drula, pentru Digi24.

Autostrada de Centura a Capitalei (A0) va avea aproximativ 100 kilometri de drum de mare viteza, dintre care 52 de km vor reprezenta A0 Sud, impartita pe trei loturi.
 
"Lotul 2 (al Autostrazii A0, n.r.) este inceput anul trecut. Lotul 1 are autorizatie doar din februarie. Principala problema este accesul la sursele de materiale, acele balastiere. Sunt niste avize care inca asteapta alte autoritati ale statului. In rest, sunt ridicate structurile, se lucreaza la picioarele de pod. Ritmul la care trebuie sa ajunga santierul trebuie sa creasca. Nu avem o problema acum, dar ar putea deveni o problema daca nu creste. Din discutiile pe care le-am avut cu constructorul si din experienta mea, principalul factor limitator este accesul la aceste surse de materiale. Speram sa se rezolve in zile, poate maximum saptamani, si sa creasca ritmul pe aceste santiere. Dumnealor si-a asumat un termen de livrare pentru o parte din Lotul 2 la sfarsitul anului viitor. Important e sa punem semintele si sa culegem roadele la finalul anului viitor. Se va putea circula complet pe Lotul 2, la finele anului 2020. Lotul 1 a inceput abia acum doua luni. In 2023, semi-inelul sudic va fi complet, iar in 2024 pe intregul inel", explica ministrul, la jumatatea lunii mai, cu ocazia unei vizite efectuate  pe santierul Autostrazii de Centura Bucuresti-Sud (A0 SUD), lot 2, la care a luat parte si vicepremierul Dan Barna.
 
A0 este prevazuta sa se conecteze cu autostrazile Romaniei A1, A2 si A3, fiind unul dintre proiectele de infrastructura foarte asteptate de soferii romani. 
 
Citeste si: 5 verificari pe care sa le faci la masina inainte de a pleca in vacanta
 

Foto:


 

Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x