Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt cele mai potrivite spatii de lucru pentru o afacere de succes


Care sunt cele mai potrivite spatii de lucru pentru o afacere de succes
de la 20 Sep. 2019
Care sunt cele mai potrivite spatii de lucru pentru o afacere de succes
Tags: apartament3 cameresala conferinta

Biroul companiei pe care o conduci este mai mult decat un spatiu în care oamenii muncesc. In multe feluri, acesta este o a doua casa pentru angajati, de aceea e important sa fie un loc confortabil, in care ei sa vina cu placere. In functie de tipul de business pe care il ai si de numarul de angajati, poti alege spatiul adecvat pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii, cel putin cand vine vorba de o afacere mica, la inceput de drum.

Astfel, poti cauta, pentru inceput, apartamente de 3 camere de vanzare, in care sa pui bazele unui proiect de mici dimensiuni. Poti alege un birou mobilat si cu infrastructura IT, aflat intr-un spatiu comun, sau poti construi de la zero propria cladire de birouri. Indiferent de alegerea pe care o faci, este important sa tii cont de nevoile angajatilor si sa le oferi un spatiu agreabil, in care sa fie motivati sa ofere cea mai buna performanta. Iata ce ar trebui sa contina spatiile de lucru in care angajatii sa isi poata desfasura activitatea fara probleme.

1. Sali de sedinte si conferinte

Numarul de sali de sedinte si conferinte pe care compania pe care o conduci ar trebui sa il aiba depinde foarte mult de numarul de angajati, de dispunerea spatiului de lucru si de frecventa unor astfel de intalniri. Exista, de asemenea, mai multe tipuri de sali pe care le poti avea in vedere.

Sali de conferinta mari - unde se pot face video-proiectii, in prezenta unui numar extins de angajati.

Sali de conferinte mici - unde se pot intalni in jur de cinci-sase persoane, pentru a discuta strategii si a pune la punct un plan de lucru.

Sali pentru brainstorming - un spatiu izolat, cu o tabla de scris, pentru ideile creative. 

Sali pentru video-conferinte - un spatiu echipat cu un monitor pentru apeluri video si o camera web.

2. Bucatarie

Sunt unele companii mari in cadrul carora exista restaurante, cantine ori cafenele, unde angajatii pot lua pranzul, insa nu toate businessurile isi permit astfel de extravagante. Cu toate acestea, este important ca in interiorul firmei pe care o conduci sa existe cel putin o bucatarie, in care angajatii sa isi poata depozita sau prepara gustarile de zi cu zi. Un frigider, o cafetiera, un cuptor cu microunde si alte electrocasnice pot face diferenta.

3. Zona comuna

Un alt lucru de care ar trebui sa tii cont cand vine vorba despre angajati este cum sa ii ajuti sa se relaxeze, pentru scurte perioade, in timpul programului. Primul pas ar fi sa creezi o zona comuna, in care ei pot socializa fara sa le distraga atentia celorlalti. O astfel de zona ar fi indicat sa fie separata de spatiul de lucru principal si sa fie un mediu relaxant.

4. Spatiu spa & wellness

Acesta este unul dintre spatiile neglijate in multe locuri de munca, insa este foarte important, mai ales daca activitatea companiei presupune mult stres. Angajatii se pot relaxa in acest spatiu, se pot odihni pentru scurte perioade de timp si se pot intoarce la activitatile curente cu idei noi si inovatoare, gata de a le pune in practica.

5. Spatiu in aer liber

Sa stai cel putin opt ore intr-un spatiu inchis ar putea fi obositor, ceea ce ar putea duce la o stare de disconfort. De aceea, o mica gradina sau un parculet in fata cladirii de birouri ar putea fi solutiile cele mai bune pentru ca angajatii sa se bucure de soare si de aer proaspat, profitand de mici momente de relaxare.


Pe langa aceste facilitati, este la fel de important ca in jurul spatiului de lucru sa existe locuri de parcare pentru masini sau biciclete, precum si mijloace de transport in comun, astfel incat drumul pana la serviciu sa nu reprezinte o corvoada pentru angajati. 


Sursa foto: Monkey Business Images/ Shutterstock

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016