Chris Barton a lansat aplicatia Shazam in 1999, pornind de la ideea originala de a ajuta utilizatorii sa identifice o melodie de la radio sau dintr-un spatiu public, cu ajutorul unui telefon mobil. Inainte de aparitia smartphone-ului, exista o modalitate de a gasi titlul unei melodii, si anume apelarea unui numar, apoi receptorul trebuia apropiat de aparatul de radio. La lansare, baza de cantece stocata de Shazam era de 2 milioane, iar identificarea dura 15 secunde.
Incepand cu 2008, odata cu lansarea smartphone-urilor si listarea Shazam in app store-uri, aplicatia a cunoscut o expansiune uriasa, fiind azi folosita in mod curent de peste un miliard de persoane la nivel global si inmagazinand peste 30 de milioane de melodii.
Dupa vanzarea companiei catre Apple, Chris Barton isi continua activitatea intr-o alta nisa, cea a antreprenorilor. In prezent, acesta activeaza ca si consultant si investitor pentru startup-uri de tehnologie, continuand sa detina pozitia de Director in Board-ul companiei Shazam.
Background-ul sau profesional, ca fondator si lider al Shazam, Mobile Strategist pentru Google si Dropbox sau consilier pentru startup-uri tech, il recomanda ca fiind un adevarat inovator si cunoscator al publicului de aplicatii mobile, cu un spirit antreprenorial de exceptie.
Alaturi de Chris Barton, pe scena Conferintei Globale IAA „Creativity4Better” vor mai urca pe scena: Karim Rashid, o legenda a design-ului si numit „cel mai faimos designer industrial al Americilor” de catre Time Magazine, Jacques Seguela, Fondator RSCG si Chief Creative Officer de mai bine de 25 de ani, Mailine Swildens, Google Director for ZOO EMEA, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK & TED Talks superstar, Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer Publicis Worldwide si cel mai premiat creativ italian din lume, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happiness si unul dintre cei mai premiati creativi din lume si multi altii.
Conferinta Globala IAA „Creativity4Better” este un eveniment de nivel global organizat de IAA Romania. Conferinta va avea loc la Opera NaÈ›ionala, pe 17 octombrie 2019, iar biletele pot fi achizitionate online pe www.creativity4better.com, la pretul de 315 euro (+TVA) pentru membrii IAA, pret special valabil in perioada 15 iulie – 17 octombrie 2019.
Multumim sponsorilor care s-au alaturat Conferintei Globale IAA 2019: Kaufland Romania, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus – Gold Partners, MedLife, Therme Group, Nespresso, Autoklass, Mercedes, Promenada – Partners. Multumim, de asemenea, tuturor partenerilor media si celor care ne sustin in acest demers de a aduce mai aproape de comunitatea locala, pentru al treilea an consecutiv, cele mai valoroase surse de inspiratie.
IAA Romania este cea mai vasta si mai reprezentativa asociatie profesionala a industriei de marketing, comunicare si media, un parteneriat strategic unic ce reprezinta interesele a peste 110 companii active in industrie: clienti de publicitate, agentii de publicitate si media si institutii mass-media. Obiectivul IAA este sa transforme Romania intr-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing si comunicare.
IAA Romania este afiliata la IAA Global cu sediul la New York si filiale in peste 65 de tari. Pentru activitatea sa la standarde de excelenta, IAA Romania a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award pentru cea mai activa si creativa filiala din lume.
Pentru detalii: www.creativity4better.com.
Pentru rezervari bilete: ruxandra.radu@iaa.ro.
Ultimele NOUTATI
Ghidul angajatorului. De ce este vitala monitorizarea timpului de lucru al salariatilor?
Primii speakeri anuntati la GPeC SUMMIT 20-21 Mai & start la inscrieri in programul GPeC Proficiency
Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori
In Romania muncesc in jur de 5 milioane de oameni, peste 1,2 milioane sunt bugetari
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Te-ar putea interesa si
Probleme neasteptate cu e-Factura: ce piedici au mai descoperit patronii
Marea teapa cu masini electrice: la teste s-a aflat ca autonomia reala e si cu o treime mai mica decat cea promisa de producatori