Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Costurile operationale ale magazinelor online pot ajunge pana la 15% din pretul final al produselor


Costurile operationale ale magazinelor online pot ajunge pana la 15% din pretul final al produselor
de la 06 Oct. 2014
Costurile operationale ale magazinelor online pot ajunge  pana la 15% din pretul final al produselor
Tags: bogdan colceriue-fulfillerlivrarefrisbomarketingpromovareerori

Reteta unui start-up online competitiv este echilibrul dintre pretul corect, eliminarea erorilor de gestiune si timpii prompti de raspuns si de livrare, acest echilibru fiind influentat direct de procesele operationale. Potrivit resprezentantilor Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, un control amanuntit al costurilor operationale este esential pentru competitivitatea startup-urilor online, acestea riscand sa ajunga si pana la 15% din pretul final al produselor comercializate.


Specialisii Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din tara care preia procesele operationale si logistice ale magazinelor online, sustin ca unul dintre cele mai importante criterii de competitivitate a magazinului online este pretul final al produsului, care trebuie sa fie corect pe termen lung, indiferent de perioadele cu varfuri de vanzari.

Una din metodele de a stabili un pret final corect este prin costuri operationale cat mai predictibile, care, prin externalizarea catre un e-fulfiller se transforma in costuri fixe, cu pana la 50% mai reduse decat prin gestiunea lor in-house.

„Pretul final al unui produs ar trebui sa inglobeze absolut toate costurile operationale, de la depozitarea produselor, la manipularea lor, ambalarea si amortizarea softului de gestiune. Daca aceste procese si costuri nu sunt controlate corect, lipsa lor de predictibilitate se va vedea in costul de comercializare a produselor, riscand sa atinga o valoare de pana la 15% din pretul final, sau, in anumite cazuri, sa elimine marja de profit”, declara Bogdan Colceriu, CEO-ul Frisbo.

Prin e-fulfillment, toate aceste costuri operationale sunt cunoscute din start si permit alcatuirea unui pret corect pentru produs, facand totodata previzibil pentru antreprenor un plan de dezvoltare, adauga CEO-ul Frisbo.

In cazul startup-urilor, unde majoritatea costurilor operationale sunt descoperite abia dupa ce magazinul online demareaza, e-fulfillmentul elimina din start surprizele operationale, transformandu-le in costuri fixe, prestabilite.

Potrivit lui Colceriu, in regim e-fulfillment, marfa fiecarui magazine online, oricat de mic, imparte costurile de depozitare cu alte magazine online, intr-un spatiu mai mare. Acest lucru genereaza automat costuri de depozitare reduse si optimizarea timpului de manipulare a marfii, prin software-ul performant de gestiune.

Tot un beneficiu al software-ului performant este reducerea la minim a erorilor din sistemul de gestiune a marfii, si eficientizarea timpilor de raspuns si de preluare a comenzilor.

„Operarea intr-un sistem de gestiune a marfii, facturarea si eliberarea actelor de transport, presupun o curba de invatare si o ajustare in timp a erorilor, iar externalizarea acestora reduce la minim numarul erorilor si elimina timpii de invatare, permitand antreprenorului sa se concentreze pe procesele care determina crestere pentru magazinul sau: produse, preturi, furnizori sau promovare”, explica CEO-ul Frisbo.

Pentru ca e-fulfiller-ul lucreaza cu personal pregatit si softuri performante, odata ce integreaza un nou client in sistem, acesta va fi deservit in mod optimizat, ca si cum ar functiona in piata de ani de zile, detaliaza seful Frisbo. Astfel, erorile specifice de start-up, precum comenzile incurcate sau omise, dar si raspunsul intarziat de campaniile de marketing care a creat un surplus de comenzi, sunt eliminate din start.

„Din aceleasi motive, si timpul de livrare este cel mai scurt pe care piata il poate oferi, pentru e-fulfiller procesul de livrare si colaborarea cu curierii fiind o rutina”, conchide Bogdan Colceriu.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016