Inainte de a fi niste salariati care trebuie sa atinga anumite obiective de business, angajatii din organizatia ta sunt oameni cu familii si pasiuni. Prin urmare, ar trebui sa-ti cunosti foarte bine angajatii atat dintr-o perspectiva profesionala, cat si din punct de vedere uman. Daca-i vei incuraja pe angajati sa vorbeasca deschis cu colegii lor despre ce fac in orele in care nu se afla la serviciu, vor avea de castigat si relatiile de munca din interiorul organizatiei.
Consulta-te cu salariatii inainte sa iei o decizie de business care ii afecteaza direct
Te gandesti sa inlocuiesti masinile de serviciu pe care le folosesc angajatii tai si ai in vedere fie sa apelezi la o companie de leasing financiar, fie sa inchei un acord de leasing operational? Inainte sa optezi pentru una dintre cele doua variante, comunica-le angajatilor intentia ta. Prezinta-le, de asemenea, care este diferenta intre leasingul operational versus leasingul financiar. Dupa ce le arati avantajele si dezavantajele fiecarei optiuni pentru ei si pentru business, roaga-i pe angajati sa decida. In final, alege varianta pentru care opteaza majoritatea salariatilor. Daca vei proceda astfel, angajatii vor simti ca opiniile lor sunt extrem de importante pentru organizatia pentru care lucreaza.
Incearca sa rezolvi, cat poti de repede, problemele profesionale pe care le au angajatii tai. Adica toate problemele care-i impiedica pe salariati aiba o productivitate ridicata la job. Iata cateva astfel de probleme:
- zgomotul ambiental;
- lipsa unor computere performante;
- scaune incomode;
- lipsa unor traininguri specifice;
In situatia in care ai nevoie de mai mult timp pentru rezolvarea unei anumite probleme profesionale, comunica deschis cu angajatii si transmite-le cat va dura. De asemenea, daca poti, gaseste o solutie de compromis pana la rezolvarea definitiva a problemei in cauza.
Una dintre cele mai bune metode prin care sa le arati angajatilor tai ca iti pasa cu adevarat de ei este sa investesti constant in dezvoltarea lor. Cel mai simplu ar fi realizezi un chestionar in randul angajatilor, din care sa reiasa niste directii de dezvoltare, atat la nivel personal, cat si profesional. Apoi, nu-ti ramane decat sa iei legatura cu o companie de training si sa-ti trimiti angajatii la cursuri.
Ultimele NOUTATI
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Partenerii nostri
Incadrarea in munca a persoanelor cu handicap! OBLIGATIILE angajatorilor si amenzile de 50.000 lei
Desfiintarea unor posturi. Procedura, etape, conditii
Dreptul la pensia privata din Pilonul II. Cum, cand si in ce mod se poate retrage suma depusa?
Plata dividende catre o persoana fizica nerezidenta: Ce obligatii fiscale are societatea din Romania
Reglementarea licentelor de transport: Tipuri si acte necesare
Contractul de mandat: Care sunt obligatiile unui administrator
Cum functioneaza tichetele de masa: Ce sunt, cine le emite, ce spune legea