Din noiembrie se deschide circulatiei o parte din A3. Pana unde vom putea merge

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Din noiembrie se deschide circulatiei o parte din A3. Pana unde vom putea merge
Din noiembrie se deschide circulatiei o parte din A3. Pana unde vom putea merge
de Magda Florea la 19 Sep. 2018
Urmareste-ne pe Google News
autostrada a3autostrada bucuresti-ploiesticentura bucuresticentura capitaleiautostradainfrastructura rutiera

Lucrarile la tronsonul autostrazii Bucuresti-Ploiesti, dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani, ar putea fi finalizate pana in luna noiembrie a acestui an. Conform unei declaratii a ministrului Transporturilor, lucrarea ar fi fost finalizata mai repede daca dezvoltatorul ar fi angajat mai multi muncitori.

"Termenul de finalizare este depasit, trebuia sa fie gata la 30 august. Am cerut CNAIR in mod expres si scris sa apere interesele statului roman si sa evalueze cu foarte mare responsabilitate – pe care o voi monitoriza si eu – daca exista argumente sa nu se mai acorde o extensie de timp. 
 
Astazi cand vorbim, practic, penalitatile curg in defavoarea antreprenorului. Pe de alta parte, monitorizez proiectul si modul de executie, de doua ori pe saptamana merge un secretar de stat responsabil cu implementarea care are discutii cu constructorii. Tot de doua ori pe saptamana merge si un consilier personal, de la cabinetul meu, un om cu  bogata experienta in implementare de proiecte care monitorizeaza totodata acolo", a declarat pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Sova.
 
Lucian Sova spune ca in standardul de lucru actual, conexiunea aceasta va fi deschisa in noiembrie, dezvoltatorul mai avand de turnat asfaltul, in timp ce "toate viaductele sunt facute, sunt turnate betoanele, tot ce inseamna structura de rezistenta este facut. Se lucreaza acum la realizarea conexiunilor cu Soseaua Petricani, este inchisa o banda”, a afirmat Sova.
 
Acesta subliniaza ca au fost luate autorizarile de la Politie si Primaria Capitalei pentru a folosi acea banda, pentru a uni asfaltul de la Autostrada A3 de cel de la Soseaua Petricani.
 
Lucrarile la acest tronson, intre Soseaua Petricani si Centura Capitalei trebuiau sa fie gata inca din 2015, dar contractul a fost reziliat de CNAIR. Noul contract a fost semnat in februarie 2016 cu asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading ’98.
 
CNAIR plateste circa 130 de milioane lei fara TVA pentru acest proiect.

Citeste si: CFR Marfa, la un pas de insolventa, cu pierderi de peste 157 de milioane de lei anul trecut

Sursa foto: pexeles.com
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort
Business

Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x