Dinamica spatiilor de birouri ale viitorului: 3 masuri prin care sa incurajezi interactiunea angajatilor si sa asiguri flexibilitatea muncii

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dinamica spatiilor de birouri ale viitorului: 3 masuri prin care sa incurajezi interactiunea angajatilor si sa asiguri flexibilitatea muncii
Dinamica spatiilor de birouri ale viitorului: 3 masuri prin care sa incurajezi interactiunea angajatilor si sa asiguri flexibilitatea muncii
de Redactia Manager la 17 Ian. 2022
Urmareste-ne pe Google News
Pandemia a schimbat perceptia oamenilor asupra muncii, iar angajatii prezentului si viitorului au noi nevoi pentru a-si desfasura activitatile. Trebuie sa colaboreze eficient atat online, cat si offline, sa poata lucra din orice loc si mai ales sa se simta in siguranta din punct de vedere sanitar. Prin urmare, si dinamica spatiilor de birouri ale viitorului a inceput sa se adapteze. Iata trei masuri prin care vei reusi sa incurajezi interactiunea dintre angajati si sa le asiguri flexibilitatea muncii. 

1. Dezvoltarea unor sedii satelit

In noua normalitate, munca a devenit tot mai flexibila. Sistemele de lucru remote si hibrid au crescut in popularitate, dar biroul fizic nu va disparea prea curand. Este locul in care angajatii dau cel mai bun randament. Pentru a raspunde nevoilor viitorului, marile companii vor apela la dezvoltarea unor sedii satelit, in alte zone ale orasului decat cea in care se afla sediul central. Astfel, vor fi mai aproape de angajatii lor.


De asemenea, organizatiile vor lua in calcul si implementarea unor tehnologii inovatoare, care sa le ofere oamenilor siguranta ca isi vor desfasura activitatile intr-un mediu in care sanatatea le este protejata. Cel mai bun exemplu la capitolul inovatie este certificarea IMMUNE Building Standard™, care se bazeaza pe 135 de criterii coerente, tehnologii, dispozitive, echipamente specializate, personal dedicat si facilitati noi, care le ofera proprietarilor de cladiri sau companiilor instrumentele necesare pentru monitorizarea si ajustarea starii de sanatate a spatiilor de lucru. In acelasi timp, standardul IMMUNE™ este o garantie in privinta accelerarii intoarcerii la birou a angajatilor

2. Birourile virtuale pentru proiecte pe durata determinata

Conceptul de birou virtual dateaza de la mijlocul anilor ‘90 si a devenit tot mai popular odata cu pandemia, dupa ce companiile au inceput sa caute raspunsuri la intrebarea „De cate spatii de birouri e nevoie cu adevarat?”. Afacerile viitorului vor trebui sa isi desfasoare activitatea intr-un sistem hibrid format din sediul central, sedii satelit, work-from-home si birouri la cerere sau virtuale. 


Birourile virtuale ajuta organizatiile si angajatii sa isi desfasoare activitatea remote si sa beneficieze in acelasi timp de spatii inchiriate pentru proiecte pe durata determinata. Astfel, vor avea acces la urmatoarele avantaje: 

  • O adresa de corespondenta la o locatie premium;
  • Serviciu de receptie ce asigura programarea sedintelor fizice;
  • Accesul la sali de sedinta pentru intalniri oficiale;
  • Alte servicii, precum scanarea corespondentei sau preluarea apelurilor telefonice.

3. Spatii de coworking cu protectie sanitara sporita

O alta provocare din punctul de vedere al biroului viitorului va fi aceea de a crea spatii de coworking ce asigura o protectie sanitara sporita si, in acelasi timp, sa ofere oportunitati de networking si sa delimiteze clar spatiul de locuit de cel dedicat muncii. 


Spatiile de lucru comune vor avea in continuare un rol extrem de important in cultura organizationala. Angajatii vor avea nevoie si de zone de relaxare in care angajatii sa isi petreaca intr-un mod cat mai placut pauzele. Din biroul viitorului nu vor lipsi salile de sedinta amenajate cu scopul de a incuraja creativitatea, birourile de tip cafenea sau restaurant, dotate cu mese de lucru si scaune confortabile, terasele si spatiile verzi sau cabinele telefonice, in care angajatii sa poata vorbi la telefon sau sa participe la videoconferinte. Toate aceste spatii comune vor trebui sa ofere in acelasi timp si protectie sanitara sporita, atat in contextul actual, cat si in fata provocarilor viitorului. 


Aceasta este dinamica spatiilor de birouri ale viitorului si masurile care se pot implementa pentru a incuraja interactiunea dintre angajati si, in acelasi timp, pentru a oferi flexibilitate muncii. 


Sursa foto: Shutterstock

 

Ultimele NOUTATI

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania
Companii

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania

today29 Mar. 2024
De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x