Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Idei de design pentru birouri mai prietenoase


Idei de design pentru birouri mai prietenoase
de la 31 Oct. 2019
Idei de design pentru birouri mai prietenoase
Tags: art decoplante de apartamentdesign interior

Daca nu esti inca decis sa apelati la un specialist, poti incerca o rearanjare simpla a birourilor, astfel incat sa creati o senzatie accentuata de confort. Ideile din acest articol nu sunt nici mari consumatoare de timp si nici de resurse, deci poti da un aer proaspat spatiului interior in care lucrezi doar urmand cateva sfaturi simple.

Designul interior al birourilor este una dintre acele componente adeseori neglijate, dar esentiale in crearea unei atmosfere potrivite pentru angajati mai productivi si mai fericiti.

Sigur, cu totii am vazut acele imagini de birouri de vis de pe retelele de socializare. Ce nu spun insa pozele e faptul ca birourile respective, admirate de multa lume, sunt de cele mai multe ori rezultatul muncii asidue a designerilor de interior contractati de companii pentru a crea spatii cat mai atragatoare pentru angajatii lor, intr-un efort bine pus la punct de reducere a fluctuațiilor de personal.

Reamenajarea unui spatiu corporate depinde in principal de doi factori: restrictiile de spatiu si tipul de companie. Cum restrictiile de spatiu sunt, de cele mai multe ori, foarte greu de depasit, ramane sa gasesti un layout care sa corespunda atmosferei. Astfel, de exemplu, daca in compania ta este apreciat un nivel mai ridicat de colaborare, poti incerca sa aranjati birourile astfel incat sa creati insule de lucru, dar si spatii private pentru intalniri si mici sedinte creative pentru colegi.

Asezarea in grupuri de mese de lucru

Un layout de birouri puse in clustere, intr-un spatiu deschis, seamana putin cu organizarea din redactiile de stiri. Acest aranjament este ideal pentru companiile in care comunicarea dintre colegi este esentiala si unde au loc multe intalniri nepregatite. Colegii care nu au timp pentru a rezerva o sala de sedinte sau angajatii care au nevoie de o intalnire rapida pentru a decide mici taskuri vor aprecia cu siguranta acest aranjament. Pentru aceasta, poti crea birouri de tip floare, de doua pana la cinci birouri. Elimina peretii despartitori dintre birouri si folositi spatiile libere pentru a aseza canapele, o masa sau chiar fotolii din puf.

Recreati un spatiu natural

Acest tip de aranjament este ideal daca ai sediul intr-un spatiu cu multa lumina naturala, de care poti profita. Creste ponderea iluminatului natural adaugand cateva oglinzi, becuri sau leduri cu lumina calda si mobilier in culori deschise, care sa reflecte lumina. Iar pentru a completa ambianta de spatiu natural poti folosi flori si plante de apartament ce vor crea o atmosfera si mai placuta. Iar daca iti faci griji ca angajatii s-ar putea sa nu le ingrijeasca cum trebuie, poti folosi o gama variata de flori si plante artificiale, care arata exact precum cele naturale, inclusiv cu textura si chiar imperfectiunile celor din urma.

Aduceti în companie atmosfera de la inceput

Ce pare mai potrivit pentru o companie aflata la inceput de drum daca nu flexibilitatea? Poti recrea un spatiu de lucru specific startupurilor cu cateva piese simple de mobilier si ceva creativitate. Birouri de tip standing, bancute asezate de-a lungul peretilor, canapele confortabile si poate mici standuri lipite de pereti sau stalpii interiori pot recrea o atmosfera de cafenea, atat de propice startupurilor pline de energie si creativitate. Si, sa nu uitam, pentru intalniri neasteptate de brainstorming e important ca angajatii sa poata utiliza laptopuri pentru o mobilitate mare in cadrul acestui spatiu.

Profitati de spatiile combinate de lucru

Daca totusi stilurile de mai sus nu par sa se potriveasca foarte bine companiei, sau pur si simplu exista suficient de multi angajati ori departamente diferite incat este nevoie de mai multe stiluri, poti sa le combini intr-un spatiu multi-mediu. Este o activitate in care poti prelua ideile angajatilor si, mai mult, ii poti implica direct in rearanjarea spatiului de lucru. Poti folosi materiale si decoratiuni simple, precum ramele si mesele din lemn, sau mici rafturi si biblioteci care pot delimita spatiile de lucru fara sa fie necesari pereti despartitori. Atentie doar sa nu transformi aceasta activitate intr-una care sa acapareze tot timpul si sa dauneze in cele din urma productivitatii.

Sursa foto: Shutterstock

 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016